پول و پارتی در سینماهای کشور

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فیلم سینمایی «پول و پارتی» شانزدهمین اثر جدید سعید السهیلی به نویسندگی حسام سامری در ژانر کمدی، عاشقانه و خانوادگی است و در سینماها به نمایش درآمده است. موضوع این فیلم حول محور دو مرد جوان عاشق و مشکلات پیش روی آنها می چرخد. نقش این زوج عاشق را سعید سهیلی و پردیس آل احمدیه بازی می کنند.

سینا مهراد که سال ها به عنوان بازیگر سرشناس سینمای ایران فعالیت داشته، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

به گزارش سینا مهراد مجری فیلم پول و پارتی، در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، هادی کاظمی، نوشا ضغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی در کنار هنرمند داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداختند.

با توجه به سابقه درخشان سعید سهیلی، شکستن رکوردهای فروش و جذب مخاطب سینمای ایران با سه گانه جشت ارشاد و در عین حال حمایت از برند معروف محصولات غذایی «خوشبخت» که با فیلم «پول» به تولید انواع مواد غذایی می پردازد. و پارتی» با این شعار، پیش بینی می شود «خوشبختی با هم» بار دیگر رکورد فروش را به نام خود ثبت کند و میزان بیننده بالایی را به خود اختصاص دهد.

مدیر روابط عمومی برند هپی با اعلام همکاری این برند برای تولید فیلم پول و پارتی گفت: این فیلم یکی از جذاب ترین فیلم های سال های اخیر در رده کمدی و عاشقانه بوده و تاکنون دیده شده است. نمایش آن در سینماهای سراسر کشور آغاز می شود و امیدواریم بینندگان عزیز از تماشای آن لذت ببرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *