پوکو x6 pro؛ قدرتمند ترین میان رده بازار را از دست ندهید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اگر به دنبال یک گوشی میان رده قدرتمند هستید، خرید Poco x6 pro را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول یکی از پریمیوم ترین و پرفروش ترین مدل های گوشی شیائومی است و در دسته محصولات پوکو قرار می گیرد.

اگر با محصولات پوکو آشنایی دارید، می‌دانید که گوشی‌های هوشمند این سری از قیمت مناسبی همراه با پردازنده‌های مناسب برخوردار هستند. در واقع هدف شیائومی از تولید مدل X6 Pro در این سری، پاسخگویی به نیاز گیمرهایی است که به دنبال گوشی موبایل با قیمتی مقرون به صرفه هستند. با ما همراه باشید تا در این مقاله بررسی کامل این موبایل را در اختیار شما قرار دهیم.

در بدنه پوکو ایکس 6 پرو از چه موادی استفاده شده است؟

در اولین مرحله از بررسی گوشی پوکو ایکس 6 پرو باید به بررسی بدنه آن بپردازیم. طراحی این دستگاه ممکن است برای همه مناسب نباشد. اما همچنان راضی کننده است و در قاب پشتی آن از سیلیکون و پلیمر پلاستیکی استفاده شده است. فریم دور آن نیز پلاستیکی است و شما را راضی نگه می دارد.

ارزیابی دقیق صفحه نمایش موبایل Poco X6 Pro

بعد از بدنه و طراحی، یکی دیگر از قسمت های بسیار مهم خرید Poco x6 pro نمایشگر آن است. مانند سایر محصولات میان رده شیائومی، این مدل پوکو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED است.

رزولوشن این صفحه نمایش 1220 در 2712 پیکسل و تراکم آن 446 پیکسل بر اینچ است. این صفحه نمایش حدود 90 درصد از بدنه جلویی دستگاه را پوشش می دهد و فرکانس 120 هرتز را پشتیبانی می کند. روشنایی آن 1800 نیت است و از ویژگی های Dolby Vision، HDR10+ و 68 میلیون صفحه نمایش استفاده می کند.

چیپست و پردازنده گرافیکی در Poco X6 Pro

در مرحله بعدی بررسی گوشی هوشمند Poco x6 pro باید به تراشه استفاده شده در آن اشاره کنیم. چیپست این دستگاه MediaTek Dimensity 8300 Ultra است و بر روی فناوری 4 نانومتری تولید شده است. 8 هسته پردازشی در این تراشه وجود دارد.

یک هسته Cortex A715 با فرکانس 3.35 گیگاهرتز، سه هسته دیگر Cortex A715 با کلاک 3.20 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2.20 گیگاهرتز A510 هستند. علاوه بر این، آنها از یک پردازنده گرافیکی به نام Mali-G615 برای اجرای آسان هر بازی استفاده کرده اند.

رم و فضای ذخیره سازی در Poco X6 Pro

اگر به دنبال خرید و استفاده از Poco x6 pro هستید، باید فضای ذخیره سازی و رم آن را نیز ارزیابی کنید. حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) تأثیر مستقیمی بر عملکرد تلفن همراه دارد و از یخ زدگی آن جلوگیری می کند. شیائومی نیز به این موضوع رسیدگی کرده و برای استفاده از تمام توان تراشه خود، از رم های 8 و 12 گیگابایتی در این محصول استفاده کرده است.

در ضمن حافظه داخلی این دستگاه 256 و 512 گیگابایت از نوع UFS 4.0 می باشد. یعنی سرعت انتقال اطلاعات آن بسیار بالاست و فایل ها و برنامه های مختلفی را در کمترین زمان برای شما اجرا می کند.

داشتن دوربین های قدرتمند مهم ترین ویژگی های Poco X6 Pro

یکی دیگر از مواردی که در ارزیابی گوشی موبایل پوکو x6 پرو باید لحاظ کنیم دوربین های این دستگاه است. شیائومی در این محصول از 3 دوربین استفاده کرده که از سنسورهای عریض، فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است. با کمک این دوربین ها می توانید عکس های خوبی بگیرید.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی واید و دوربین های دیگر 8 و 2 مگاپیکسلی هستند. با کیفیت 4K با 30 فریم فیلمبرداری می کند و با کمک لرزشگیر الکترونیکی، تصویری صاف و بدون لرزش ارائه می دهد. همچنین باید بدانید که دوربین سلفی آن دارای کیفیت تصویر 16 مگاپیکسلی است.

چگونه Poco X6 Pro را شارژ کنیم؟

برای یک گوشی قدرتمند با بازی های سنگین و برنامه های نرم افزاری، باتری بسیار مهم است. شیائومی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است تا عملکرد این موبایل را به بهترین نحو تکمیل کند.

این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای توان شارژ 67 وات می باشد. پورت مورد استفاده برای شارژ این گوشی هوشمند 2G Type C است و در عرض 45 دقیقه باتری را به طور کامل شارژ می کند. این پورت از OTG نیز پشتیبانی می کند.

پخش صدا و موسیقی در Poco X6 Pro

پخش موسیقی با استفاده از گوشی امروزه یکی از اصلی ترین و اساسی ترین کاربردهای تلفن همراه است. با کمک Poco x6 pro می‌توانید صدا را در بلندگوهای دوگانه استریو پخش کنید. این تلفن همراه از صدای 24 بیتی و 192 کیلوهرتز نیز پشتیبانی می کند و می تواند صدای با وضوح بالا را از طریق بلوتوث یا پورت Type-C برای شما پخش کند.

ارتباطات و حسگرها در Poco X6 Pro

اما در مرحله نهایی ارزیابی گوشی هوشمند قدرتمند شیائومی با نام Poco x6 pro، باید به سراغ فناوری های ارتباطی آن برویم. این دستگاه از فناوری های اتصال GSM، HSPA، LTE و 5G پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید از هر نوع سرعت اینترنت و سیم کارت اتصال شبکه استفاده کنید.

به علاوه در زیر صفحه نمایش این دستگاه از حسگر اثرانگشت اپتیکال استفاده شده است. از دیگر سنسورهای این گوشی می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما و سنسور ضربان قلب اشاره کرد. نسخه بلوتوث این مدل 5.4 است و از نسخه وای فای 6 نیز بهره می برد.

Poco X6 Pro را از کجا بخریم؟

چیزی که باید بدانید این است که خرید Poco x6 pro از فروشگاه معتبری مانند دیجی کالا گام مهمی برای استفاده از آن است. دیجی کالا معتبرترین مرکز خرید آنلاین است و مدل های مختلف گوشی موبایل شیائومی را برای شما آماده کرده است. کافیست به این فروشگاه بروید تا از تنوع فوق العاده آن مطلع شوید.

نتیجه

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک گوشی موبایل میان رده و مقرون به صرفه، گوشی موبایل Poco x6 pro برند شیائومی است. این محصول قدرت پردازش بالایی دارد و از نمایشگر و دوربین خوبی برخوردار است. در ابتدا ممکن است طراحی این دستگاه شما را جذب نکند.

اما پس از گرفتن آن در دست متوجه می شوید که کیفیت خوبی دارد و بدنه ای سبک دارد که در استفاده طولانی مدت دست شما را اذیت نمی کند. صفحه نمایش این دستگاه برای نمایش دقیق ترین رنگ ها و جزئیات تصویر طراحی شده است. اگر به فکر خرید این گوشی موبایل با بهترین قیمت هستید، قطعا قیمت مناسب را در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پیدا خواهید کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *