پژمانفر، نماینده مجلس: مردم به دلیل اعتمادی که به نیروهای مسلح دارند حمله رژیم صهیونستی را جدی نگرفتند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: رئیس کمیته اصل نود شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل جدی نگرفتن حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی توسط مردم ما اعتماد به نیروهای مسلح این کشور است.

حجت الاسلام نصرالله پگمانفر رئیس 90 نهاد اساسی شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدای امنیت گفت: رژیم صهیونیستی که متوجه شد برخی از آنها این گروه را تا این حد متورم کردند و این احساس کاذب ایجاد کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد می تواند ایران را نابود کند و متاسفانه برخی از کسانی که موضع داشتند می گفتند اگر می خواست این کار را بکند.» آنها می خواستند با فشار یک دکمه کل کشور را نابود کنند و در قدرت خود اغراق کردند. این اشتباه است و اینکه بگوییم هیچ نوع توانمندی ندارند درست نیست، اما توانمندی آنها به دلیل ارتباط و تسلطی است که آمریکا و کشورهای اطرافش توانستند تا این حد پیشروی کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که قدرت مردم ما باید درک شود و قدرت مردم ما این بود که با وجود حمله رژیم صهیونیستی بدون تغییر به زندگی عادی خود ادامه دادند و مردم این حمله را تحمل کردند و تهدیدها موضوع را جدی نگرفتند و هیچ تغییری در زندگی روزمره شان نه در تهران و نه جای دیگر رخ نداد.

باجمان فر خاطرنشان کرد: بخشی از اینکه مردم ما حمله رژیم صهیونیستی را جدی نگرفتند به دلیل اعتماد آنها به نیروهای مسلح کشور است و مردم ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد بالاترین تجاوزات بودند. دشمنان ما مثل اینجا با تمام توان به میدان آمدند اما شکست خوردند و رفتند چون مردم توانمند هستند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *