پیامک‌های هشدار برقی در ۶ استان ارسال شد/شبکه برق پایدار است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل شرکت توفانیر گفت: به منظور مشارکت در مدیریت مصرف برق در شرایط این افزایش مصرف، روز گذشته پیامکی برای شهروندان 6 استان کشور که بیشتر مناطق گرمسیری بودند به نشانی سطح هشدار 2.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توفانیر گفت: روز گذشته یک عدد جدید مصرف برق در کشور به ثبت رسید و به عدد 77 هزار و 151 رسیدیم. – نیز روز بسیار گرمی است و انتظار داریم – حد نصاب جدیدی در تقاضای برق ثبت شود.

وی افزود: این تاسیسات جدید قطعا به معنای مصرف بیشتر برق است و باید تلاش بیشتری برای تامین برق مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق گرمسیری داشته باشیم.

رئیس و مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: به منظور مشارکت در مدیریت مصرف برق در شرایط این افزایش مصرف، روز گذشته در 6 استان کشور که ​​اغلب مناطق گرمسیری بودند پیامکی برای شهروندان ارسال شد. در سطح هشدار 2 یعنی در صورت توان در ساعات پیک مصرف بین ساعت 13 تا 18 از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند و از فاصله کم کولرهای آبی و دمای بالاتر استفاده کنند. بیش از 24 درجه در کولرهای گازی.

وی ادامه داد: به ازای هر درجه افزایش دمای کولرها، سه درصد از مصرف برق این کولرها کاهش می یابد و این به ما کمک می کند تا بتوانیم برق را به صورت پایدار در سراسر کشور به ویژه در مناطق گرمسیر تامین کنیم.

رجبی مشهدی با بیان اینکه اگر کولرها به جای 17 درجه روی 24 درجه تنظیم می شد، شاهد کاهش 20 درصدی مصرف برق در کشور بودیم، گفت: در حال حاضر شبکه سراسری برق پایدار است، اما از همه شهروندان تقاضا دارم عزیر ، از وسایل برقی با مصرف بالا 13 تا 18 ساعت و 19 تا 22 ساعت استفاده نکنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *