پیامک هشدار ارتباطی به قطع برق ندارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رادیو: محمد خدادادی، مدیر پروژه کمپین «بانرجی» گفت: مدیریت مصرف برق در بخش خانگی به صورت تعاملی و هوشمندانه در دستور کار قرار دارد که مصرف برق برای هر منطقه به صورت الکترونیکی رصد می شود و تعامل با مردم بر حسب متفاوت است مصرف هر منطقه

مدیر پروژه کمپین بنرجی گفت: به عنوان مثال ممکن است مصرف برق در منطقه شمال تهران افزایش یابد و از طریق ابزارهای مختلف از جمله پیامک، این تعامل با مشترکان آن منطقه ایجاد شود. میزان مصرف و راهکارهای پس انداز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: به طور کلی پیامک ها حاوی دو کلمه هشدار سطح اول و هشدار سطح دوم هستند.

وی ادامه داد: شبکه برق کشور پایدار است و ارسال پیامک صرفا به منظور آگاهی مردم از روند افزایشی مصرف برق و درخواست همکاری بیشتر مردم در مصرف بهینه برق بوده است. “

الخدادی گفت: اخطار سطح اول به معنای لزوم صرفه جویی در مصرف برق در ساعات اوج مصرف یعنی از ساعت 12 تا 18 و 20 تا 23 است و اخطار سطح دوم به معنای لزوم کاهش مصرف در شبانه روز است.

این مسئول تاکید کرد: تعامل از طریق پیامک با مردم به هیچ وجه به معنای قطع برق نیست و ارتباط این دو موضوع مشابه آسیب رسانه ای است.

خدادادی گفت: در حال حاضر شاهد دماهای بی سابقه ای هستیم و شبکه پایدار اما تحت فشار شدید است و از مشتریان می خواهیم استفاده بهینه را داشته باشند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *