پیام تسلیت روحانی در پی شهادت سیدحسن نصرالله: قطعاً رژیم اسرائیل دست به یک خطای بزرگ زد / مردم لبنان و حزب‌الله، انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران در دوره های یازدهم و دوازدهم در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از رهبران مقاومت اسلامی پس از وحشی اسرائیل را تسلیت گفت. حمله به بیروت تاکید کرد: یقیناً رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه بزرگی شد و مردم جان باختند، لبنان و حزب الله، انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

متن کامل پیام دکتر روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

من خدا هستم و به او امید دارم

و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند، بلکه در نزد پروردگارشان زنده اند.

شهادت سرور مجاهدان، دبیرکل شجاع حزب الله لبنان، برادر عزیزم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان الله و جمعی از رهبران صالح و بی گناه اسلام مقاومت در حمله وحشیانه رژیم اسراییل به بیروت که قلب همه مسلمانان و ملت ایران و آزادگان جهان را جریحه دار کرد.

سید حسن نصرالله عمر پر برکت خود را در مجاهدت و مقاومت در راه آزادی و استقلال ملت های شریف لبنان و بیت المقدس سپری کرد و همچنان که اصرار و اصرار وی باعث اخراج اسرائیل غاصب از جنوب لبنان شد، خون و خون پاکش. زندگی و نام و مسیر پیشرو زمینه اخراج مهاجمان از اورشلیم شد. اراده قوی

حزب الله لبنان نماد مقاومت و امنیت مردم لبنان فارغ از مذهب و فرقه آنهاست و نصرالله قهرمان مترادف با شکست اسرائیل و تحقیر متجاوزان است. شکی نیست که رژیم اسرائیل مرتکب اشتباه بزرگی شد و مردم لبنان و حزب الله سرافراز انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

اگرچه رژیم اسرائیل بر این جنایت پیروز موقتی احساس می کند، اما هزاران نفر مانند نصرالله در سرزمین مقاومت راهپیمایی و سربلندی می کنند و نام شهدای خود را برای همیشه زنده نگه می دارند. قدرت مقاومت در تکیه بر اراده و قدرت مردم، دفاع از آرمان آزادی و استقلال و خودباوری جوانان در ساخت ابزار دفاعی، داشتن سلاح عزت و ایمان و پایبندی به اخلاق و اخلاق است. اصول بشردوستانه، که نیرویی است که بر اشغال، سلطه، تجاوز و صهیونیست ها پیروز خواهد شد.

خداوند شهدای مقاومت سید حسن نصرالله را بیامرزد و درجات را طی کند و در محاصره اولیای الهی قرار دهد، خانواده شهدا که به صبر و صلابت خود افتخار می کنند و حزب الله لبنان و بزرگان. مجاهدین اسلام که به پیروزی رسیدند. امیدوارم مردم مقاومت کننده قدس صبح واقعی و آزادی از اشغال را ببینند.

حسن روحانی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *