پیام شوکه کننده گوندوگان به سیتی: می‌خواهم برگردم!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گوندوگان بین سال های 2016 تا 2023 پیراهن منچسترسیتی را بر تن کرد و توانست با این تیم موفقیت های زیادی از جمله کسب چندین عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از پایان قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت سیتی را ترک کند تا تجربه جدیدی در فوتبال کسب کند و راهی بارسلونا شود، اما شرایط آنطور که او تصور می کرد نبود. موقعیت های بسیار خوبی داشت فصل خوبی را با این تیم سپری نکرد و در نهایت هیچ عنوانی کسب نکرد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از بارسلونا در روزهای آینده شنیده می شود و پیشنهاداتی از سوی چند باشگاه از جمله باشگاه های عربستانی به گوش می رسد. منتشر شد اما روزنامه اسپورت دیروز فاش کرد که ستاره آلمانی در گفت و گو با مدیران بارسلونا از آنها خواسته تا با جدایی او موافقت کنند.

گوندوغان ساعاتی قبل از شروع دیدار مقابل والنسیا در هفته اول فصل جدید لیگ اسپانیا از لیست بارسلونا حذف شد. بنابراین این شایعات بسیار جدی به نظر می رسد و هواداران بارسلونا را که علاقه زیادی به این بازیکن باتجربه دارند نگران می کند و حالا ادعاهای عجیب تری در این زمینه مطرح شده است.

همانطور که توسط رادیو کاتالونیا گزارش شده است این بازیکن در روزهای اخیر با مدیران منچسترسیتی در تماس بوده و این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است او دوست دارد دوباره پیراهن این تیم را بپوشد. این باشگاه نیز تمایل زیادی برای بازگشت او و آغاز مذاکرات در این زمینه دارد و این امر تا قبل از بسته شدن پنجره تابستانی در پایان مرداد ماه کاملا محتمل به نظر می رسد و باید دید وضعیت بارسا چگونه خواهد بود. او می رود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *