پیدا شدن چاقو: خطر از بیخ گوش کورتوا گذشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته هشتم لیگ اسپانیا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و پس از 90 دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا امتیازات این دیدار مهم را تقسیم کنند.

اتفاقاتی که در این دیدار افتاد باعث شد داور تصمیم به توقف بازی بگیرد و بازیکنان حتی به رختکن برگشتند. علت این اتفاق هواداران متعصب اتلتیکو مادرید بود که اشیا را به داخل زمین پرتاب کردند و باعث اختلال در مسابقه و ایجاد نگرانی در مورد سلامتی بازیکنان شدند.

2088440

این اتفاق پس از به ثمر رساندن گل رئال مادرید روی داد و هواداران تصمیم گرفتند چیزهایی از جمله چند فندک را به سمت کورتوا پرتاب کنند، اما به نظر می رسید خطر اصلی از گوش بازیکن فراتر رفته است، زیرا ال چیرینگیتو تصاویری را منتشر کرده است که نشان می دهد یکی از کسانی که فندک پرتاب کرده است. به او و احتمالاً قصد استفاده از آن را داشته است.

پلیس با بررسی عکس ها این فرد را دستگیر کرد و در بازرسی فیزیکی این چاقو را پیدا کرد که برای او دردسر زیادی ایجاد می کند و مشخص می شود که نیروهای امنیتی باید کنترل بیشتری بر تماشاگران ورودی به ورزشگاه داشته باشند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *