پیرمرد ۱۲۰ ساله گتوندی: آقای پزشکیان مشکلات مردم را برطرف کنید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عصر ایران: پیرمرد 120 ساله خوزستانی ساکن روستای بردله از توابع عقیلی شهرستان گایتوند که 24 تیرماه در حالی که پسرش بر دوش خود در شعبه اخذ رای حاضر شده بود، گفت: به دستور رئیس جمهور در انتخابات شرکت کردم. امام (رضوان الله تعالی فرجه الشریف) و راهنما بیش از هر چیز امیدوارم که آقای مازیکیان به عنوان رئیس جمهور برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

اعضای تیم پزشکی مسعود در استان خوزستان با حضور در منزل شهریار قنبری، پیرمرد 120 ساله اهل منطقه عقیلی گایتونه از حضور وی در انتخابات قدردانی کردند.

شهریار قنبری در این دیدار گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (رضوان الله علیه) و مقام معظم رهبری در همه انتخابات شرکت کردم و این را یک وظیفه می دانم.

وی گفت: من برای رسیدگی به مشکلات جوانان رای دادم و امیدوارم این امر محقق شود.

این پیرمرد 120 ساله که تاجگذاری احمدشاه قاجار را به یاد دارد، می گوید: روزی روزگاری در این منطقه هشت کیلو گندم یک ریال ارزش داشت و مردم به کشاورزی و دامداری مشغول بودند.

وی همچنین در خاتمه خطاب به همه مردم ایران و دکتر مزاکیان دعا کرد: «اگر رای دهید من به وظیفه خود عمل کرده ام تا جوانان کشور آینده خوبی داشته باشند و اکنون منتظر مرگم هستم. یا علی یا علی یا علی.»

همانطور که داراب قنبری که پدرش را با ماشین خود به شعبه اخذ رای برده بود، گفت: هر رای در سرنوشت کشور تاثیر دارد و با این هدف پدرم را به صندوق بردم.

وی افزود: ما چند برادر هستیم و هر سه ماه یکی از ما به خانه پدرم می آید و از او نگهداری می کند. تا آخر خرداد نوبت من بود اما مشکلاتی پیش آمد تا بتوانم در ایام انتخابات پیش پدرم بمانم.

پسر 120 ساله مردی جاتوندی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس ایران اسلامی بود، گفت: پدرم در نشستن در ماشین مشکل دارد، بنابراین راهی جز زورگیری وجود ندارد. رای خود را در صندوق بیندازد. نداشتم.

قنبری گفت: سیستمی برای رای دادن به نامزدها با من و خانواده ام وجود نداشت و هدف اولیه ما شرکت در انتخابات بود.

وی افزود: معتقدم باید از حقوق شهروندی خود استفاده کنید و به جای عصبانی شدن از پای صندوق های رای، در سرنوشت کشور خود سهیم شوید و سپس انتظارات خود را از رئیس جمهور مطالبه کنید. تنها کمکی که می توانم به آقای میجیکیان بکنم این است که پدرم را متقاعد کنم که یک رای به آرای رئیس جمهور منتخب اضافه کند.

قنبری با بیان اینکه پزشکیان کسانی هستند که نظام به آنها اعتماد دارد، ادامه داد: ما هم معتقدیم که آنها می توانند بخشی از مشکلات مردم را حل کنند.

اله مولزاده رئیس مرکز پزشکی زنان مسعود خوزستان گفت: – به زنان و مردان خود افتخار می کنیم که با حرکت خود می توانند در جامعه موج ایجاد کنند.

وی خطاب به پسر 120 ساله گیتوند گفت: فیلم شما که در اینترنت پخش شد دو پیام مهم داشت. یکی اعتقاد شما به مدنیت بود و نسل جوان ما باید بدانند که حقوق شهروندی را می توان با حضور و انجام کار درست به دست آورد. کلماتی که در این قسمت به کار بردم اعتقاد راسخ به مدنیت بود که برای همه ما ارزشمند است.

موالی زاده گفت: دومین پیامی که این فیلم می دهد احترام به پدر است که درس بزرگی برای نسل جوان ماست. اگر – در این شرایط قرار داریم به لطف حمایت پدر و مادرمان است و ما موظفیم آنچه را که آنها می خواهند انجام دهیم.

وی افزود: انجام وظایف اجتماعی (شرکت در انتخابات) توفیق الهی است و نباید مطالبه ای برای آن داشته باشیم و – خانواده قنبری به درستی این موضوع را بیان کردند.

سرپرست تیم پزشکی بانوان خوزستان گفت: به نمایندگی از تیم پزشکی بانوان به حضور خانواده قنبری آمدیم تا از این حرکت مهربانانه شان تشکر کنیم.

این جلسه با حضور تعدادی از اعضای کادر پزشکی شهرستان های استان خوزستان برگزار شد. برخی از این افراد نیز به احترام آقای شهریان قنبری، پیرمرد 120 ساله را بوسیدند.

منطقه عقیلی در 120 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *