پیروزی استقلال مقابل تازه‌وارد لیگ عربستان / زیلیکیچ و رامین رضاییان گلزنی کردند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش 3: استقلال در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال عربستان به پیروزی رسید.

تیم فوتبال استقلال عصر – در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم العروبه را شکست دهد. رقیب – او آبی بوکان در فصل گذشته نایب قهرمانی لیگ دسته اول عربستان را به دست آورد و توانست به لیگ حرفه ای صعود کند.

در این دیدار رامین رضاییان، آرش رضاوند و زلیکیچ گل های استقلال را به ثمر رساندند و شاگردان نکونام بازی تدارکاتی خود مقابل تیم ملی فوتبال عربستان را با پیروزی به پایان رساندند.

دو گل عربستان را نیز فهد الزبیدی به ثمر رساند. در این دیدار بر اساس ارزیابی کادر فنی، تمامی بازیکنان استقلال به میدان رفتند تا کادر فنی میزان آمادگی خود را بسنجد.

ثبت نام المدین زلیجیچ که برای شرکت در امتحانات نهایی و گرفتن تاییدیه نکونام در این اردو حضور دارد در نوع خود جالب است. بازیکن بوسنیایی که انتصابش با انتقادات شدیدی مواجه شد.

آرش رضوند هم در شرایطی توانست برای استقلال گلزنی کند که این بازیکن در دیدار با صالحین هم انجام داد. این دومین گل برای هافبک استقلال پس از تمدید قرارداد است.

این آخرین دیدار تدارکاتی استقلال بود و اعضای این تیم برای از سرگیری تمرینات خود در پایتخت به تهران بازمی گردند. در اولین بازی خود در ارزروم، بازیکنان آبی پوش در تساوی 1-1 مقابل استانبول اسپور متوقف شدند. علاوه بر این، استقلال در تهران نیز یک دیدار دوستانه انجام داد که شاگردان نکونام موفق شدند با 5 گل از سد صالحین بگذرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *