پیشنهادی که خواب را از بیرو گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فرهیختگان: ماجرای جنجالی پرو از آنجا شروع شد که یک واسطه کمتر شناخته شده در فوتبال ایران، در تابستان امسال علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیل فر و مرتضی پورعلی گنجی را از پرسپولیس به تراکتورسازی آورد.

این در حالی است که این میانجی به الترابی و پرو یک میلیون دلار پیشنهاد می دهد. لازم به ذکر است یکی از این بازیکنان بخشی از این پول را بر عهده خواهد گرفت تا در تابستان چاره ای جز نقل مکان نداشته باشد.

اما در بین نفراتی که ذکر شد فقط پرو با پرسپولیس قرارداد داشت و حق مذاکره با هیچ تیمی را نداشت. به همین دلیل باید به دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس در تابستان بود. چون پیشنهاد میلیونی خواب را از چشم این نگهبان گرفت.

به نظر می رسد یک واسطه امیدوار است از طریق یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، قرارداد پرو را تمدید کند. حال در ازای اضافه شدن این الحاقیه، آنچه بین دو طرف رد و بدل شده یا وعده داده شده است، مسئولان مربوطه باید موضوع را پیگیری کنند. اما به هر حال این تمدید در آن زمان بدون اینکه در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح شود با نظر مدیرعامل و یکی از اعضای سابق هیات مدیره به قرارداد دروازه بان سرخ ها اضافه شد. مدیران پرسپولیس هرچند ردا درویش اخیرا مدعی شده بود که در صورت عدم تمدید قرارداد پرو، دست خود را باز نمی کند..

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *