پیشنهاد ایلان ماسک برای استفاده از نورالینک مقابل هوش مصنوعی: بیایید به مردم قدرت‌‌های ماورایی بدهیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

DEGIATTO: ایلان ماسک، مدیر عامل Neuralink می‌گوید تراشه‌های این شرکت می‌توانند به انسان‌ها در رقابت با هوش مصنوعی در آینده کمک کنند. او می گوید این تراشه می تواند به افراد قدرت های ماورایی بدهد. این میلیاردر مشتاق همچنین ادعا می کند که در دو سال آینده، افراد عادی با ایمپلنت Neuralink می توانند عملکرد بهتری نسبت به یک گیمر حرفه ای داشته باشند.

ایلان ماسک اخیراً در مصاحبه ای با Lex Friedman در مورد مزایای تراشه های Neuralink صحبت کرده است. ایلان ماسک می گوید ایمپلنت های مغزی Neuralink بهترین راه برای ادغام و رقابت انسان با هوش مصنوعی پیشرفته در آینده خواهد بود. او می گوید:

بیایید به مردم قدرت های ماوراء طبیعی بدهیم.

Neuralink اولین تراشه خود را در ژانویه 2024 در مغز انسان قرار داد، به عنوان مثال، این تراشه به این بیمار کمک می کند تا لپ تاپ خود را با دستورات ذهنی کنترل کند.

ایلان ماسک Neuralink را نوعی فناوری می داند که می تواند «همزیستی» بین انسان و هوش مصنوعی را در آینده تسهیل کند. ماسک در صحبت با فریدمن گفت تراشه‌های Neuralink می‌توانند بهترین راه برای جلوگیری از سبقت گرفتن هوش مصنوعی از انسان‌ها و مستقل شدن باشند. به عبارت دیگر، او Neuralink را راهی برای ایمن نگه داشتن هوش مصنوعی می داند.

البته ایلان ماسک به همین بسنده نکرد و گفت فردی که از Neuralink استفاده می کند ممکن است در نهایت بینایی با وضوح بالاتر از چشم انسان داشته باشد. گفت: تو. [با تراشه‌های نورالینک]”شما می توانید دید ماوراء بنفش، دید مادون قرمز، دید عقاب، هر آنچه که می خواهید داشته باشید.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *