پیشنهاد تشکیل کابینه بخش خصوصی برای همکاری اقتصادی با دولت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: رئیس اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد داد که بخش خصوصی همزمان با دولت دولت تشکیل دهد تا بتواند جلسات منسجمی با دولت داشته باشد و در حل مشکلات اقتصادی کشور مشارکت داشته باشد.

صمد حسن زاده در نشست – نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ابراز امیدواری کرد که انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم بر رفاه مردم و توسعه اقتصادی کشور تأثیر بگذارد مشکلات کشور توسط بخش خصوصی قابل حل است و این موضوع امتحان خود را پس داده است و مسئولان نیز به این نتیجه رسیده اند که مشکلات اقتصادی، روابط بین الملل، بهبود زندگی مردم و توسعه اقتصادی قابل حل است. راه حل باید از طریق بخش خصوصی باشد که یک راه حل است و رئیس جمهور نیز به این موضوع معتقد است، بنابراین بخش خصوصی در این مقطع مسئولیت بزرگی دارد.

وی افزود: باید تلاش کنیم هر چه سریعتر برنامه ای تهیه و به رئیس جمهور ارائه کنیم تا در سطح اقتصادی و مسائل اجتماعی به کشور کمک شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از خواسته‌های مهم ما از دولت برای پیشرفت کشور، برگزاری شورای گفت‌وگو بین بخش خصوصی و دولت است که قبلاً آقای طیب نیا در این زمینه صحبت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم شورایی را تشکیل دهیم که در بسیاری از مسائل موثر باشد و به شکل صحیح تشکیل جلسه دهد و دولت و وزرا نیز در این شورا حضور داشته باشند و بخش خصوصی مشکلات خود را مطرح کند.

حسن زاده گفت: از دوره چهاردهم انتظار تشکیل دولتی کارآمد، منسجم، با تجربه و شایستگی را داریم که منجر به تحقق اهداف توسعه کشور و اتخاذ تصمیمات ارزنده برای کشور شود.

وی تاکید کرد: انتظار می رود بخش خصوصی در کنار دولت شریک توسعه کشور باشد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران به بخش خصوصی پیشنهاد کرد که همزمان با دولت، دولت تشکیل دهد تا جلسات منسجمی با دولت و اعضای دولت داشته باشد و در حل مشکلات اقتصادی کشور مشارکت داشته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *