پیکر زنده‌یاد زهره حمیدی چهارشنبه در قطعه هنرمندان بی‌بی سکینه کرج دفن می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: همسر بازمانده زهرا حمیدی درباره تاریخ تشییع این هنرمند گفت: پیکر خانم حمیدی صبح چهارشنبه 16 شهریورماه در بی بی سکینه کرج به خاک سپرده می شود.

همسر بازمانده زهرا حمیدی درباره تاریخ تشییع این هنرمند گفت: پیکر خانم حمیدی صبح چهارشنبه 16 شهریور ماه در بی بی سکینه کرج به خاک سپرده می شود. بنا به گفت و گوی ما، آنها توسط بی بی سکینه کرج در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: همچنین مراسم یادبود وی در یکی از بوستان های نزدیک کرج برگزار می شود. این مراسم کوتاه خواهد بود و خانم حمیدی اصرار داشت که بیشتر هزینه های تشییع جنازه اش به فقرا اختصاص یابد.

همسر زنده یاد حمیدی با بیان اینکه این هنرمند نمی خواست در قطعه زمین بهشت ​​زهرای این هنرمند در تهران دفن شود، گفت: آرزوی آنها این بود که در باغ هنرمند تهران دفن نشود و در بی بی سکینه آرام بگیرد. کرج.

وی درباره روند بیماری حمیدی توضیح داد: وی حدود یک سال و نیم پیش سفری به آلمان داشت. از آن زمان غده لوزالمعده او از درد قلب و کمردرد رنج می برد. این غده دقیقاً در وسط پانکراس قرار داشت و نیاز به مراقبت داشت. پس از عمل، شیمی درمانی ادامه یافت تا اینکه تومور به کیست تبدیل شد و او کمی بهبود یافت.

وی افزود: پس از شیمی درمانی به مصرف قرص ها ادامه داد و احساس ناراحتی کرد. این نیز او را به تدریج ضعیف تر کرد. عدم رعایت برخی از مواد مغذی باعث شد تا لوزالمعده دوباره رشد کند تا – که او ما را ترک کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *