پیکر محمد علی بهمنی در تالار شهید آوینی بندرعباس آرام گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: پیکر محمدعلی بهمنی استاد شعر، غزل و ترانه سرایی در ضلع جنوبی تالار شهید افنی بندرعباس تشییع شد.

پیش از ظهر – سه شنبه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادزاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان. هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در شورای اسلامی، شاعران برجسته کشوری و جمعی از صداپیشگان برای مراسم خاکسپاری و مرحوم «محمدعلی بهمنی» در جنوب کشور تشییع شد. سمت سالن شهید افینی بندرعباس.

محمدعلی بهمنی را مانند شعر «دریا خواهرش و من برادرش» که سروده بود شاعرتر از همیشه در مقابل دریا به خاک سپرده شد تا چشمانش همیشه شکوه دریا را ببیند. افتخار خلیج برای همیشه

تالار شهید افینی، تحت عنوان فرهنگسرای شهید افینی، مدت ها پیش که در جوار امامزاده سید مظفر علیه السلام قرار داشت، محل اصلی ملاقات مرحوم «محمدعلی بهمنی» و یارانش بود. وی با دوستانش در ضلع جنوبی این فرهنگسرا به خاک سپرده شد و فرهنگسرای بهمنی و شهید آونی برای همیشه جاودانه شد.

گفتنی است نماز «محمدعلی بهمنی» توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد آبادزاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه شد.

محمدعلی بهمنی شاعر، غزلسرای و ترانه سرای نامی کشور بیش از نیم قرن در شهر بندرعباس زندگی کرد و در نهمین روز از شهریور 1403 در سن 82 سالگی بر اثر عارضه مغزی درگذشت.

قرار است ساختمانی جداگانه در مزار استاد محمدعلی بهمنی ساخته شود تا به محفلی برای اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شود.

مهدی النوبانی شهردار بندرعباس نیز از نامگذاری پارک و خیابانی به نام «محمدعلی بهمنی» بندرعباس خبر داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *