چمران: هنوز از شهردار برای ارائه گزارش در صحن دعوت نکرده‌ایم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع مطرح نیست و باید مراحل قانونی خود را طی کند، گفت: ما هنوز دعوتش نکرده ایم، اما از او دعوت می کنیم که در مورد مسکن گزارش بدهد.

مهدی چمران در حاشیه شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش نماینده فرهنگی و اجتماعی شهرداری در خصوص بازگشایی مدارس – ارائه می شود، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی بازرسان شورا برای سال 1403 و معرفی تعدادی از کارکنان شهرداری به عنوان معاون انتصابی که از دیگر دستورات – است.

وی همچنین بیان کرد: هر ساله برنامه ای سالانه از سوی شهرداری، آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط با بازگشایی مدارس در نظر گرفته می شود. وضعیت ترافیک در روزهای اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی بدتر از روزهای گذشته و 20 درصد نامناسب خواهد بود که طرح کاهش ترافیک است.

شمران با بیان اینکه این برنامه ها به طور کلی کاربردی نیست اما هر ساله شاهد تاثیر آن هستیم، یادآور شد: اگر برنامه ریزی شود می توان حجم ترافیک را کاهش داد، اما تا زمانی که حمل و نقل عمومی را افزایش ندهیم و بیش از 60 درصد مردم این کار را انجام دهند. در صورت استفاده از وسایل نقلیه خصوصی، این شرایط را ببینید. مترو و اتوبوس اساس حمل و نقل عمومی هستند.

وی با اشاره به اینکه به شهردار اعلام کرده بودیم که آماده پاسخگویی باشد، گفت: البته این سوال مراحل قانونی خود را طی نکرد و از روز سه شنبه در نظر گرفته بودیم، اما با توجه به نزدیک بودن سفر بریکس، اجازه دادیم که انجام شود. به زمان دیگری موکول شد . ما هنوز از او دعوت نکرده ایم، اما از او دعوت می کنیم که گزارش های خود را در مورد مسکن ارائه کند. موضوع مطرح شده سوالی نیست و باید مراحل قانونی خود را طی کند.

چمران افزود: موضوع رسیدگی کمتر از 48 ساعت پیش اعلام و کار آن به پایان رسید.

وی با بیان اینکه برای برگزاری دیدار خصوصی با مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شد این دیدار برگزار نشد. اخیراً پیامی در این زمینه نفرستادم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی نشدن هفتمین سالگرد تأسیس شورا به دلیل گذشت شش ماه از مصوبه قبلی خبر داد و گفت: اگر شورای عالی سریعتر حرکت کند، شاید بتوانیم به جایی برسیم. ” هر چند این کار دشواری است و باید در مجلس به رای گذاشته شود. همه این موارد نیاز به تایید مجلس، تایید شورای نگهبان و در نهایت تایید شورای تشخیص دارد.

وی با بیان اینکه حسابرسی ربطی به شفافیت مالی ندارد، تصریح کرد: حسابرسان عملکرد مالی را بررسی می کنند اما شفافیت موضوع دیگری است و درآمدها و هزینه ها باید به روز ارائه شود. وقتی حسابرسی به پایان برسد همه چیز مشخص خواهد شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *