چند نکته که پیش از معامله همستر کامبت لازم است بدانید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: -، 5 اکتبر 1403، سرانجام انتظار به پایان می رسد و توکن همستر کامبت در صرافی های ارزهای دیجیتال فهرست می شود. میلیون ها نفر در سراسر جهان و ایران می خواهند شروع به خرید و فروش این توکن کنند. اگر منتظر لیست شدن یک همستر هستید، توجه به چند نکته ضروری است.

برای انجام تراکنش در شبکه TON، باید از ارز دیجیتال TON (TON) برای پرداخت هزینه استفاده کنید. برای انتقال نماد همستر، باید یک تن برای انتقال همستر به نگهدارنده همستر نیز داشته باشید.

در مرحله بعد، اگر می خواهید توکن همستر خود را به یک صرافی منتقل کنید، به یک توکن نیاز دارید. همچنین باید از Toon خود برای پرداخت هزینه مبادله همستر استفاده کنید. در نتیجه قبل از شروع معاملات مقداری پول تهیه کنید تا در حین انجام معاملات با مشکل مواجه نشوید.

نگران شلوغی شبکه خود نباشید

تجربیات قبلی مانند TokenDogs و NutCoin نشان می‌دهد که وقتی بازار معاملات این توکن‌ها شروع به کار کند، شبکه TON (TON) ازدحام بی‌سابقه‌ای را تجربه خواهد کرد. این شلوغی باعث می شود که معاملات بسیار کند شود و حتی ممکن است به طور موقت تراکنش ها متوقف شود، اما جای نگرانی نیست.

حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی صرافی کریپتوکارنسی نوبیتکس، توصیه می‌کند در صورت دریافت پیام‌هایی مبنی بر کندی یا ناپایدار بودن شبکه، تراکنش‌های خود را به زمان دیگری موکول کنید. زیرا گاهی اوقات به دلیل عدم ثبات تراکنش ممکن است به طور کامل تکمیل نشود و معکوس شدن تراکنش زمان بر است. معامله همچنین ممکن است مشمول بازپرداخت باشد. با این حال، دارایی در دسترس کاربر نیست و بازیابی زمان زیادی می برد.

هیجان را کنار بگذارید

هیجان در این بازار همیشه بالاست. در اولین ساعات آغاز معاملات، این هیجان به اوج خود می رسد و ممکن است تا چند روز ادامه داشته باشد، اما سعی کنید زیاد هیجان زده نشوید.

در این خصوص خسروی توصیه می کند در این مورد با احتیاط بیشتری وارد بازار شوید و سرمایه خود را تحت تاثیر اخبار به خطر نیندازید. در شرایط نوسان، ارزش توکن ها ممکن است از روز صدور کاهش یابد و چنین نوساناتی طبیعی است.

شلوغی شبکه بانکی و مراکز تماس طبیعی است

همانطور که قبلا ذکر شد با باز شدن معاملات حجم زیادی سفارش به بازار ارسال می شود. در این صورت، علاوه بر شلوغی شبکه تون، صرافی ها نیز ترافیک بیشتری را نسبت به معمول تجربه خواهند کرد.

برخی از کاربران برای اولین بار ثبت نام می کنند و ممکن است سوالات زیادی در مورد استفاده از سایت و اپلیکیشن داشته باشند. این رویداد باعث ازدحام در صف تماس و پشتیبانی چت آنلاین برای صرافی ها می شود.

از طرفی ترافیک بالایی در واریز و برداشت از حساب های بانکی وجود دارد که منجر به ترافیک بالای پیامک، ایمیل و مواردی از این دست می شود. توجه داشته باشید که در این صورت اختلال در اینترنت، پیامک و ارائه دهندگان بانکی اجتناب ناپذیر است. اما چه باید کرد؟

در این صورت توصیه می کنیم اگر چندین بار با خطا مواجه شدید، به جای چندین بار تکرار این رویه، کار خود را به زمان ساکت تری موکول کنید.

مدیر روابط عمومی Nobitex تایید می کند که بسیاری از این خطاها تحت کنترل پلتفرم نیستند. به عنوان مثال، اگر در درگاه پرداخت با خطای پرداخت مواجه شدید، این موضوع نیازمند بررسی توسط ارائه دهنده خدمات پرداخت و شناسایی نوع تراکنش است که ممکن است تا 20 دقیقه طول بکشد. در این صورت تماس با پشتیبانی و تلاش مجدد برای پرداخت کمکی نخواهد کرد.

شما در یک بازی جانبی هستید

بازی‌های Tap to Earn، مانند Hamster Combat، Tap Swap و Bloom، در اصل «بازی» نام دارند. در این بازی ها کاربر با ضربه زدن روی صفحه، خرید کارت و انجام مراحل سعی می کند به جلو حرکت کند.

این بدان معنا نیست که این بازی ها برای اهداف اقتصادی و مالی طراحی نشده اند، اما باید بدانید که Hamster Combat قبل از اینکه راهی برای کسب درآمد باشد یک بازی است، پس سعی کنید از آن لذت ببرید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *