چهار رنگ احتمالی آیفون ۱۶ پرو در یک تصویر جدید فاش شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: یک منبع مهم – هر چهار رنگ آیفون 16 پرو را با تصویر جدیدی از مدل پرچمدار بعدی اپل نشان داد. از جمله رنگ رزگلد یا “برنز” که جایگزین تیتانیوم آبی در مدل های فعلی آیفون 15 پرو شده است.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل و سایر منابع موثق، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های سیاه، سفید، نقره‌ای، خاکستری یا «تیتانیوم طبیعی» عرضه شوند و تیتانیوم آبی جایگزین رنگ صورتی یا رزگلد شود.

یک منبع معروف به نام سونی دیکسون تصویری را منتشر کرده است که نشان می دهد چه انتظاراتی از رنگ نسل بعدی آیفون، به خصوص رنگ رزگلد، که یکی از مطلعین اخیرا آن را رنگی شبیه برنز توصیف کرده است، را نشان می دهد. اپل گزینه طلایی را در خط تولید آیفون 15 قرار نداد. بنابراین نسخه مشابه (رزگلد) می تواند فروش خوبی داشته باشد.

ظاهر احتمالی آیفون 16 پرو جدید

یک شایعه جدید حاکی از آن است که اپل از فرآیند بهبود یافته ای برای پولیش و آبکاری تیتانیوم استفاده می کند که باعث ایجاد روکش صیقلی تری نسبت به پوشش آلومینیومی در مدل های آیفون 15 پرو می شود. روکش براق می‌تواند بسیار شبیه به فولاد ضد زنگی باشد که اپل در سال‌های گذشته استفاده کرده است، اما در برابر خراش مقاوم‌تر خواهد بود.

ما هنوز نام رسمی این رنگ ها را نمی دانیم، اما اپل ممکن است از برند رنگ Titanium که در مدل های iPhone 15 Pro استفاده می کند استفاده کند. نسل بعدی آیفون 16 احتمالاً در اواسط سپتامبر (اواخر سپتامبر 1403 هجری قمری) وارد بازار خواهد شد. به زودی با جزئیات این رنگ ها آشنا خواهیم شد. دیکسون قبلاً رنگ‌های مدل‌های استاندارد (غیر حرفه‌ای) آیفون 16 را فاش کرده بود.

در ژوئن 1403، تصاویری از آیفون 16 پرو نیز به بیرون درز کرد. با توجه به این تصاویر مشخص است که این دستگاه به نمایشگری 6.3 اینچی مجهز خواهد شد که حدود 0.2 اینچ بزرگتر از آیفون 15 پرو است.

دکمه کپچر که قبلا شایعه شده بود در سری آیفون 16 نیز وجود خواهد داشت. دکمه کپچر برای عکاسی استفاده خواهد شد و انتظار می رود این دکمه مکانیکی دارای حساسیت لمسی باشد، بنابراین کاربران آیفون می توانند با فشار دادن آن مانند دکمه شاتر در دوربین های حرفه ای، عکس یا فیلم بگیرند. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیل حساسیت لمسی، بتوانید با کشیدن انگشت خود روی دکمه، میزان زوم را تغییر دهید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *