چینی: قلعه‌نویی نشان داد تیم ملی را می‌شناسد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم ملی فوتبال ایران در حالی موفق شد قطر را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد که برخی از منتقدان امیرقلینی را نسبت به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی مورد انتقاد قرار دادند. اما برخی معتقدند پیروزی گل در این دیدار حتی در شرایطی که دو بازیکن ایرانی محروم شدند، پاسخ قانع کننده ای به منتقدان تیم ملی بود. علی چنی یکی از این افراد است.

این بازیکن سابق فوتبال در این خصوص گفت:

ابتدا باید یک تبریک ویژه به کادرفنی و به خصوص امیر گلانویی که بعد از مدتی با تیم ملی آشنا شد، این واقعیت را در هر مسابقه می بینیم که به کار خود ادامه می دهیم با دو یا سه تعویض یعنی آنالیز خوبی از حریف داریم.

وی درباره عملکرد ایران مقابل ازبکستان و قطر نیز گفت:
بحث تیم ملی و باشگاهی کاملاً متفاوت است در تیم ملی بازیکنان برای مدت کوتاهی در اختیار سرمربی هستند و به همین دلیل سرمربی باید بتواند از آن استفاده کند. بازیکنان او در هر مسابقه به درستی و در چندین بازی از ایران می بینیم که این اتفاق می افتد، حتی در مقابل ازبکستان، ما خوب کار کردیم و توانستیم امتیاز بگیریم با وجود اینکه 10 بازیکن بودیم و ضربه پنالتی ما که همه دیدند، داشت. جلوی ما حرفی برای گفتن نیست: «ما همه روزنه های هجومی این تیم را مسدود کردیم و با شناسایی نقاط ضعف به آنها ضربه زدیم.

چنی با اشاره به روند جوان‌سازی تیم ملی افزود:
وی افزود: امیر قلعه نویی با بازیکنانی که سال ها در تیم ملی حضور داشتند مربیگری تیم ملی را برعهده گرفت و در واقع تیم نیاز به تغییر داشت. در ابتدا نتوانست به فرمول دست بزند و این موضوع زمان بر بود. گالینویز در طول زمان این کار را انجام داده است و مطمئناً با رسیدن به جام جهانی تیمی تغییر یافته را خواهیم دید.

وی در پیش بینی خود درباره وضعیت تیم ملی نیز گفت:
وی افزود: با قهرمانی قطر راه ما به جام جهانی بسیار هموار شد و شاید چند هفته مانده به پایان مسابقات صعود ایران قطعی شود و از این پس باید به فکر موفقیت در جام جهانی باشیم. ما به اردوهای طولانی مدت نیاز داریم و آنها باید همکاری کنند.» «باشگاه ها هم پتانسیل بازیکنان این تیم بسیار بالاست و کادر فنی با دانش هستند و با حمایت تیم ملی مطمئن باشید که ما. نتایج خوبی در جام جهانی کسب خواهد کرد.”

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *