کاخ سفید: بایدن برای نهایی شدن آتش بس غزه با رهبران منطقه گفتگو کرده است / بایدن مصمم است که پنج ماه آخر ریاست جمهوری خود را با انرژی و دستاورد به پایان برساند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دور جدید مذاکرات آتش بس در غزه این هفته در قاهره مصر برگزار می شود و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد نهایی شدن این توافق با سران منطقه گفتگو کرد.

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات آتش بس در این هفته در قاهره برگزار می شود و بایدن با رهبران منطقه برای دستیابی به توافق بر سر آتش بس و آزادی زندانیان گفتگو کرد.

جف زینز، رئیس کارکنان کاخ سفید نیز در مصاحبه با اکسیوس گفت که بایدن مصمم است که پنج ماه آخر ریاست جمهوری خود را با انرژی و موفقیت به پایان برساند.

زنتز در مصاحبه ای پیش از سخنرانی بایدن در کنوانسیون ملی دموکرات ها در شیکاگو به آکسیوس گفت: «اعتقاد رئیس جمهور این است که هر روز مهم است. ما مسابقات را همانطور که شروع کردیم قوی به پایان خواهیم رساند و با هم به تاریخ سازی ادامه خواهیم داد.”

زنتز چهار حوزه بزرگی را که بایدن قصد دارد در آن حضور داشته باشد، شناسایی کرد: «ادامه قاطعانه به اجرای دستاوردهای قانونی تاریخی، از جمله قانون میکروچیپ، علم و زیرساخت» و راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌های بیشتر. [در سراسر کشور] – جوامع شهری، حاشیه نشینی و روستایی.

به گفته این مقام کاخ سفید، حوزه دوم: «کاهش هزینه‌ها برای خانواده‌ها… و بدهی‌های دانشجویی احتمالاً کاهش خواهد یافت». وقتی نوبت به کنترل هزینه‌های ناخواسته می‌رسد، ما هر کاری می‌کنیم تا زندگی آمریکایی‌ها مقرون به صرفه‌تر شود.

سخنگوی کاخ سفید گفت: «آزادی‌های شخصی و حقوق مدنی… ما همچنان از دسترسی به مراقبت‌های بهداشت باروری محافظت می‌کنیم و به مبارزه با نفرت و افراط‌گرایی ادامه می‌دهیم». ذکر شده است

او گفت که حوزه چهارم، “ادامه بازگرداندن وضعیت آمریکا به عنوان یک کشور ضروری است… رئیس جمهور به شدت بر دستیابی به توافقی بدون گروگان و آتش بس در خاورمیانه، کمک به اوکراین برای دفاع از خود و حفظ رقابت تمرکز کرده است. ” با چین و سرمایه گذاری بیشتر در ایالات متحده آمریکا. او هست

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *