کاربران «همستر کامبت» به ۲۳۹ میلیون نفر رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: بنیانگذار تلگرام اعلام کرد که تعداد کاربران بازی تلگرامی «همستر کامبت» طی ۸۱ روز به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است.

پاول دوروف می گوید موفقیت گسترده “همستر کمبت” و راه اندازی توکن بلاک چین می تواند بیش از 200 میلیون نفر را به فناوری بلاک چین بیاورد.

بنیانگذار تلگرام در پستی عمومی در کانال تلگرامی خود که ۲.۷ میلیون مشترک دارد به موفقیت روزافزون این بازی کلیکی اشاره کرد. این بازی از زمان عرضه در مارس 2024 تاکنون بیش از 200 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است.

دوروف به برخی از نقاط عطف قابل توجه مبارزات همستر اشاره کرد، مانند رسیدن به 100 میلیون کاربر ماهانه در 73 روز. به گفته بنیانگذار تلگرام، این مینی اپلیکیشن تلگرام روزانه چهار تا پنج میلیون کاربر جدید جذب می کند و به یکی از سریع ترین خدمات دیجیتال در حال رشد در جهان تبدیل شده است.

کد “همستر کمبت” چه زمانی منتشر می شود؟

دوروف همچنین پیامدهای ایردراپ کد “همستر مبارزه” را که تاریخ آن هنوز تعیین نشده است، برجسته کرد. نقشه راه رسمی این پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ماه ژوئن به پایان رسیده است.

دوروف نوشت: “به زودی، تیم مبارزه با همستر توکن Toon خود را ایجاد می کند و مزایای بلاک چین را برای صدها میلیون نفر به ارمغان می آورد.” عصر جدیدی در راه است و ما در زمان واقعی شاهد آن هستیم.

اگرچه این تیم جزئیات بیشتری در مورد زمان عرضه رسمی توکن آنها فاش نکرده است، کاربران می توانند کیف پول Toon خود را از ژوئن 2024 به بازی مرتبط کنند.

طراحان بازی همچنین پست های متعددی در تلگرام، ایکس و یوتیوب گذاشتند و تاکید کردند که سود ساعتی مهم ترین معیاری است که بازیکنان باید قبل از انداختن توکن ها در نظر بگیرند.

پس از پست دوروف در مورد این بازی، Hamster Combat اعلام کرد که سطح نهایی را برای آواتار همستر کاربران اضافه کرده است. سطح “Creator” کاربران را ملزم به جمع آوری 18 میلیارد سکه در بازی می کند.

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده بود، Hamster Combat به دلیل گیم پلی و مکانیک اجتماعی خود چندین رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده است.

این بازی چندین راه برای کاربران دارد تا هر ساعت سکه جمع آوری کنند، مبادله خود را ارتقا دهند و درآمد خود را افزایش دهند. یکی از این روش‌ها، لینک‌هایی به محتوای YouTube است که در آن کاربران می‌توانند 100000 سکه برای تماشای محتوای جدید در کانال Hamster Combat کسب کنند.

تعداد مشترکین صفحه “همستر کمبت” در یوتیوب از تعداد مشترکان کانال “مستر هیولا” که محبوب ترین کانال یوتیوب در جهان محسوب می شود، بیشتر شد.

کوین تلگراف همچنین گزارش داد که این تیم به عنوان اولین کانال یوتیوب که در یک هفته بیش از 10 میلیون مشترک را جذب کرده است، رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرده است.

رویکرد پروژه مبارزه همستر به شبکه های اجتماعی به دستاوردهای شگفت انگیزی منجر شده است.

به گزارش کوین تلگراف، کانال یوتیوب Hamster Combat از زمان راه اندازی در ۲۴ می، ۳۲ میلیون مشترک به دست آورده است. پروفایل “X” او 11.3 میلیون دنبال کننده دارد و کانال رسمی “Hamster Combat” او در تلگرام 49.4 میلیون مشترک دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *