کارت نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از ۱۷ تیر منتشر می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: معاون آزمون های سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور تاریخ و نحوه دریافت کارت و محل رفع ایرادات کارت شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 را اعلام کرد. .

علی الصدر با بیان اینکه نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 31 و 22 تیرماه برگزار می شود، گفت: آزمون گروه های آزمایشی در رشته های ریاضی، فنی و علوم انسانی روز پنجشنبه خواهد بود. صبح و آزمون گروه های آزمایشی ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه خواهد بود. گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی بعدازظهر پنجشنبه 31 تیر. آزمون گروه علوم تجربی روز جمعه 31 تیرماه برگزار می شود.

معاون آزمون های سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور افزود: کارت شرکت در آزمون از روز یکشنبه 26 تیرماه تا چهارشنبه 30 تیرماه برای کلیه داوطلبان به همراه مدارک شرکت در آزمون فعال می شود. در آزمون جامع سراسری داوطلبانی که در دو گروه آزمایشی شامل یک رشته (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و انسانی) با یکی از گروه های آزمایشی شرکت کرده اند. زبان ها دو کارت دارند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه همراه با عکس همراه داشته باشد، گفت: در صورت مشاهده ایراد احتمالی در آزمون کارت، باید به آدرس درج شده در معاینه و در جدول شماره 2 آگهی منتشر شده در پورتال اطلاع رسانی سازمان ملی آلرژی بررسی واحدهای تعمیر عیوب مراجعه کند. کارت اعلام شده

صدر تاکید کرد: در این آزمون گروه آزمایشی و حوزه امتحانی قابل تغییر نیست و باید از مراجعه به واحدهای اصلاح عیوب کارت برای این موارد خودداری شود.

وی به داوطلبان توصیه کرد: اطلاعیه منتشر شده در خصوص اطلاعیه تاریخ، نحوه دریافت کارت و محل رفع ایرادات کارت شرکت در آزمون سراسری 1403 و همچنین دفترچه راهنمای شرکت در آزمون سراسری که همراه با کارت شرکت در آزمون منتشر می شود را به دقت مطالعه کنند. .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *