کالین؛ طعم برنده شدن را تجربه کنید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

کم کم به روزهای پایانی کمپین جایزه 200 میلیون تومانی گولن نزدیک می شویم و شمارش معکوس برای اعلام برنده این کمپین آغاز شده است!

در تاریخ 16 ژوئن، Collin Dairy یک کمپین جذاب و هیجان انگیز را در وب سایت خود و همچنین در صفحه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد و از همه علاقه مندان به محصولات خود دعوت کرد تا در کمپین جدیدی با عنوان “Colin Be, You Be” شرکت کنند. ” این کمپین که تا 25 تیرماه ادامه دارد این فرصت را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با محصولات کالین لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنند و شانس خود را برای برنده شدن جایزه بزرگ 200 میلیون تومانی امتحان کنند.

اما اگر هنوز در این کمپین شرکت نکرده اید، نگران نباشید! برای اطلاع از نحوه شرکت در این کمپین حتما ادامه این مقاله را بخوانید.

با برند کولن و محصولات آن آشنا شوید

شرکت پودر دارین معروف به لبنیات کالین در سال 1380 هجری شمسی با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود و با هدف تولید لبنیات سالم و نوآوری در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت اولین مبتکر در تولید و بسته بندی کره حیوانی در کشور بود و از ابتدا رویکردی نوین و مبتکرانه را در صنایع لبنی دنبال کرد.

گولن امروزه با استفاده از دانش روز و فناوری های روز توانسته است انواع لبنیات مرغوب را به سبد غذایی خانواده های ایرانی اضافه کند. محصولات کالین در حال حاضر عبارتند از:

پنیرهای طبیعی

کالینز با طیف گسترده ای از پنیرهای طبیعی، گزینه های بی پایانی را برای دوستداران پنیر ارائه می دهد:

  • چدار
  • گودا
  • گورگونزولا
  • سس پستو
  • پنیر پارمزان
  • پنیر کبابی
  • انواع موزارلای تازه (توپ، مداد، بافت و پیچ)

پنیرهای فرآوری شده

این دسته از محصولات کالین انواع مختلفی را شامل می شود پنیر رایج و کاربردی است:

  • پنیر پیتزا
  • پنیر مدادی دودی
  • انواع پنیر
  • دیپ پنیر
  • پنیر صبحانه

گیلاس

کره کالین معطر و باکیفیت برای مصارف مختلفی از جمله پخت و پز، دسر و دسر عرضه می شود.

سخاوتمندانه

کرم کولن مرغوب برای تهیه انواع شیرینی و پخت و پز مناسب است و در سه طعم ساده، شکلاتی و عسلی عرضه می شود.

روغن حیوانی

روغن حیوانی کالین در دو نوع و وزن های مختلف موجود است:

  • روغن کرمانشاهی عطری سنتی دارد
  • روغن حیوانی بدون بو

پودرهای صنعتی

این شیرخشک ها برای مصارف کارخانه مواد غذایی در نظر گرفته شده اند و برای مصرف خانگی مناسب نیستند.

کمپین “Colin Be You Too” فرصتی برای خلاقیت است

برند کالین همواره سعی دارد برندی باشد که محصولاتی سالم و جذاب ارائه دهد تا در لحظات شادی مانند مسافرت، مهمانی، تعطیلات و کمپینگ شما را همراهی کند. شعار کمپین “کالین خوب است و تو هم” این هدف را به خوبی بیان می کند. آرزوی کالین این است که شما، محصولات کالین و افرادی که دوست دارید در یک محیط زیبا در کنار هم باشید. این کمپین با جایزه 200 میلیون تومانی خود فرصت مناسبی برای تحقق یکی از آرزوهای عموم مردم است.

این کمپین که از 16 ژوئن آغاز شده و تا 16 جولای ادامه دارد، از طرفداران کلن دعوت می کند تا لحظات شاد خود را با محصولات کلن و کسانی که دوستشان دارند ثبت کنند.

نحوه شرکت در کمپین “کالین خوب است و شما هم”.

برای شرکت در کمپین هیجان انگیز “Be Colin, Be You” و برای برنده شدن جایزه بزرگ ۲۰۰ میلیون تومانی شانس خود را امتحان کنید:

صفحه اختصاصی کمپین را ببینید

ابتدا به صفحه کمپین در وب سایت گولن مراجعه کنید. در انتهای صفحه فرمی را که به دقت طراحی شده است پر کرده و اطلاعات خود را وارد کنید.

کالین باشه، تو هم باشی

کمپین گولن

صفحه کالین را در اینستاگرام دنبال کنید

پس از پر کردن فرم، به صفحه اینستاگرام کالین به آدرس instagram.com/calindairy بروید و آن صفحه را فالو کنید. این مرحله ضروری است؛ زیرا شرکت در قرعه کشی مستلزم فالو کردن صفحه اینستاگرام کالین است.

یکی از سه روش زیر را انتخاب کرده و اجرا کنید

برای شرکت در این کمپین می توانید یکی از سه روش زیر را انتخاب و اجرا کنید:

روش اول: ثبت لحظات شاد با محصولات کالین

در لحظات خوب زندگی که در کنار عزیزانتان هستید، مانند کمپینگ، مسافرت، مهمانی یا هر مناسبت دیگری، با محصولات کالین عکس یا فیلم بگیرید. سپس این مطالب را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و صفحه اینستاگرام کالین را تگ کنید.

روش 2: ساخت یک ویدیو Dubsmash با موسیقی “Kolin Beshe, Tu Hem Beshe”

آهنگ کالین باشه، تو هم باشه را از کانال رسمی تلگرام کالین به نشانی calindairy@ دانلود کنید و از آن برای ساخت یک ویدیو دابسمش جذاب استفاده کنید. سپس این ویدیو را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و صفحه اینستاگرام کالین را تگ کنید. از تمام خلاقیت خود برای ایجاد ویدیوهای dubsmesh و ایجاد محتوای جالب استفاده کنید.

روش 3: از جلوه ویژه “Colin, you too” استفاده کنید.

از افکت اینستاگرام طراحی شده برای این کمپین استفاده کنید و یک ویدیو با آن افکت بسازید. این ویدیو را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و صفحه اینستاگرام کالین را تگ کنید. برای استفاده از افکت به صفحه اینستاگرام کالین رفته و در قسمت افکت ها افکت کمپین «Colin Bash, To Him Bash» را انتخاب کنید.

کمپین گولن

نکات مهم برای شرکت در کمپین

  • برای شرکت در قرعه کشی باید صفحه اینستاگرام کالین را فالو کنید.
  • اگر اکانت اینستاگرام شما خصوصی است، از محتوای پست شده خود اسکرین شات بگیرید و آن را به صفحه لایو اینستاگرام کالین ارسال کنید.

با انجام این مراحل ساده می توانید در کمپین “Be Colin, Be You” شرکت کنید و شانس خود را برای بردن جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی امتحان کنید. کالین از طریق این کمپین فرصتی بی نظیر برای تجربه لحظاتی شاد و فراموش نشدنی در کنار عزیزانتان و لبنیات مرغوب فراهم کرده است.

نحوه خرید محصولات کالین

شما می توانید محصولات کولن را به دو روش زیر خریداری کنید:

خرید آنلاین

برای خرید آنلاین محصولات کالین می توانید به وب سایت رسمی کالین به آدرس calindairy.com مراجعه کنید. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که محصولات را بصورت آنلاین سفارش دهید و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید. این روش خرید در حال حاضر فقط برای مشتریان ساکن تهران در نظر گرفته شده است.

حضوری خرید کنید

محصولات کولن را می توانید در تمام شهرهای ایران از فروشگاه های زنجیره ای و بازرگانان کولن خریداری کنید.



تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *