کاهش میزان ترافیک فروشگاه‌های اینستاگرامی به دنبال اختلال در فیلترشکن‌ها در ایام انتخابات/ یک پلتفرم، ۲۵ درصد کاهش فروش در اینستاگرام داشته/ داده‌های «رادار کلادفلر» می گوید در دو هفته اخیر ترافیک شبکه در ایران کاهش قابل توجهی داشته

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبر آنلاین: با کاهش VPN و کاهش ترافیک، کسب و کارهای مرتبط با اینستاگرام بار دیگر با کاهش فروش مواجه شده اند.

پادرو گزارش داد که پس از غیرفعال کردن فیلترشکن ها، حجم ترافیک به فروشگاه های اینستاگرام به میزان قابل توجهی کاهش یافت و 25 درصد فروشگاه ها شاهد کاهش فروش بودند. در همین حال، داده های رادار Cloudflare روند کاهش ترافیک را تایید می کند.

اکانت پادرو در کانال این پلتفرم 25 درصد کاهش یافته و ترافیک در این فروشگاه ها 40 درصد کاهش یافته است. این ناآرامی ادامه دارد.»

داده های رادار Cloudflare همچنین نشان می دهد که ترافیک شبکه در ایران در دو هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. از آنجایی که تعداد زیادی رهگیر از شعله های ابری استفاده می کنند، پارازیت این رادار باعث از کار افتادن بسیاری از رهگیرها می شود.

نمودار Cloudflare

در سومین گزارش کیفیت اینترنت در ایران مربوط به بهار امسال آمده است: تلاش شبانه روزی مسئولان با تحمیل هزینه های چند هزار میلیاردی بر مردم و اپراتورها، جلوگیری از گسترش شبکه، مسدود کردن پروتکل های مورد نیاز شرکت ها و … تغییر رفتار افرادی که … از فیلترشکن استفاده می کنند و فقط تقاضا را افزایش داده اند و اختلالات گسترده و صدمات جبران ناپذیری به مردم و اقتصاد دیجیتال وارد کرده اند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط داتک، نزدیک به 3 میلیون و هفتصد هزار فروشگاه در اینستاگرام فعال هستند که 33 درصد در حوزه مد و لباس و 25 درصد در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند. بر اساس این آمار، اقلام غذایی با نرخ 12 درصد در رتبه سوم، لوازم خانگی و آشپزخانه با نرخ 11 درصد در رتبه چهارم، لوازم التحریر و آموزش با نرخ 8 درصد در رتبه پنجم و کالاهای دیجیتال در رتبه ششم قرار دارند. مکان با نرخ 7 درصد. ساعت و جواهرات با نرخ چهار درصد در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *