کاپیتان پرسپولیس در میان ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز AFC؛ سیدجلال لیگ قهرمانان را زیبا کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کاپیتان سابق پرسپولیس را در بین 10 بازیکن خاطره انگیز لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان 22 ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر فرمت مسابقات باشگاهی در قاره کهن اسامی 10 بازیکن فراموش نشدنی این رقابت ها را از جمله نام سید اعلام کرد. جلال حسینی مدافع سابق باشگاه پرسپولیس و مربی فعلی این تیم

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره سیدجلال حسینی نوشت: مدافع میانی فوتبال ایران که بیش از 100 بازی ملی و 9 قهرمانی در لیگ برتر ایران با سه باشگاه مختلف کسب کرده است، در سال 2018 بود که سرانجام شانس درخشش در لیگ برتر ایران را پیدا کرد. لیگ. مرحله لیگ قهرمانان آسیا.

در ادامه این مطلب آمده است: کاپیتان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر گل های حیاتی به ثمر رساند و حسینی دو فصل بعد بار دیگر تیمش را به فینال رساند اولسان هیوندای اما یک بار دیگر موفق به کسب این عنوان نشد. بازی های او در طول دوران حرفه ای اش او را به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل کرد. او یکی از مدافعانی بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

دژان دامیانوویچ، لی دونگ گوک، سالم الدوساری، عمر عبدالرحمان، کیون سون تائه، آی شین، محمد نور، شینزو کوروکی و عبدالرزاق حمدالله 9 بازیکن دیگر فهرست کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

از این پس به جای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ الیت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا برگزار می شود. در این فصل پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در این رقابت ها خواهند بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *