کریس کریستوفرسون درگذشت | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: کریس کریستوفرسون بازیگر، اسطوره موسیقی کانتری و بازیگر اصلی «ستاره ای متولد شده» در سن 88 سالگی درگذشت.

کریس کریستوفرسون که به عنوان خواننده و ترانه سرای پیشگام موسیقی کانتری و ستاره سینما و تلویزیون هالیوود به موفقیت دست یافت، شنبه 7 اکتبر (28 سپتامبر) در خانه خود در مائوئی، هاوایی درگذشت.

علت مرگ ذکر نشده است، اما گفته شده است که او در سن 88 سالگی با آرامش در کنار خانواده اش درگذشت.

خانواده وی در بیانیه ای اعلام کردند: «با قلب دردناک است که خبر درگذشت همسر و پدرمان کریس کریستوفرسون را که روز شنبه 28 سپتامبر ما را در آرامش در خانه اش یافت، اعلام می کنیم.» همه ما خیلی خوش شانسیم که با او وقت داشتیم. ممنون که این همه سال ما را دوست داشتی و وقتی رنگین کمان را دیدی، بدان که او به همه ما لبخند می زند.»

کایل یانگ، مدیر اجرایی تالار مشاهیر و موزه کانتری، گفت: “کریس کریستوفرسون بسیار معتقد بود که خلاقیت هدیه ای از جانب خداوند است و کسانی که چنین هدیه مقدسی را نادیده می گیرند یا تحریف می کنند، محکوم به شکست و ناراحتی هستند.” او موعظه کرد که زندگی ذهنی به روح صدا می دهد و سپس مجموعه ای از آثار خلق می کند که نه تنها به روح خود، بلکه به روح ما نیز صدا می دهد. از قهرمانان کریس می توان به محمد علی مبارز برنده جایزه، ویلیام بلیک شاعر بزرگ، شکسپیر تپه ای و هنک ویلیامز اشاره کرد. او زندگی خود را به گونه‌ای سپری کرد که ارزش‌های هر یک از این مردان را گرامی داشت و تجسم بخشید و میراثی صالح، شجاعانه و پرطنین از خود به جای گذاشت که در کنار میراث آنها است.

کریستوفرسون در طول بیش از 50 سال در تجارت موسیقی 18 آلبوم منتشر کرده است. او همراه با جانی کش، ویلی نلسون و دیگر هنرمندان، گروه معروف Highwaymen را تأسیس کرد که تأثیر زیادی بر موسیقی دوران او و پس از آن گذاشت. در سال 2004، کریس کریستوفرسون به تالار مشاهیر کشور راه یافت. کریستوفرسون سابقه بازی در فیلم را نیز دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *