کندوان یک‌طرفه شد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل ترافیک سنگین و تردد خودروها دقایقی پیش این محور از بالای محدوده توفیر در مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه شد.

سرهنگ یدالله جهانتاب افزود: این تصمیم تا تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرجمعیت توسط پلیس راه فرجه و مازندران اتخاذ و اجرا می شود.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته هیچ تصادفی در این منطقه گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله توجه به طول مسافت و توجه کافی به جلو در این محور کوهستانی و شلوغ کشور، خاطره خوبی از سفر خود ایجاد کنند.

محور کرج – چالوس یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های ارتباطی پایتخت و منطقه شمال کشور از جمله استان گیلان و غرب مازندران است که به دلیل داشتن مناظر طبیعی، آثار تاریخی و فاصله کم از محبوبیت بالایی برخوردار است. در تمام فصول به خصوص نوروز پذیرای مسافران داخلی و خارجی است.

طول محور کرج – چالوس حدود 160 کیلومتر است که 80 کیلومتر آن به کندوان از توابع چالوس و مابقی جزء محدوده جغرافیایی استان البرز است.

بر اساس آمارهای ثبت شده به طور متوسط ​​در نیمه دوم سال روزانه حدود 20 هزار دستگاه خودرو در این خط تردد می کنند که این تعداد در فصول بهار و تابستان به 50 هزار دستگاه می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *