کولاک ساروی با شکست حریف آمریکایی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فردا: دارنده مدال برنز المپیک توکیو در اولین دیدار خود مقابل حریف آمریکایی پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت.

در دومین روز از رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک، این پیکارها در اوزان 77 و 97 کیلوگرم ادامه یافت و امین کاویان نژاد و محمدهادی صرافی به مصاف حریفان خود رفتند.

سروی پس از پیروزی سخت نماینده وزن 77 کیلوگرم کشورمان مقابل حریف کوبایی، در وقت نخست در حالی به مصاف جوزف رائو آمریکایی رفت که به دلیل کار ناکافی اخطار شده بود و یک صفر عقب بود اما پای رقیب جدا شد. فرش، نتیجه 1-1 شد و او به پیروزی رسید.

در نیمه دوم اما سروی رالی زد و با نمایشی درخشان 10 بر 1 حریف آمریکایی خود را شکست داد و راهی دور بعد شد.

گابریل روسیلوی کوبایی که سال گذشته در مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات وزن 97 کیلوگرم مقابل محمدهادی صرافی و آرتور الکسانیان قهرمان جهان شد، در اولین بازی خود در المپیک مقابل کشتی گیر آلمانی غافلگیر شد و چهار امتیاز گرفت. هوادار و رفتن به روی پل تا 35 ثانیه مانده به پایان بازی 5 بر 3 از حریف عقب بود و در نهایت با فرود و فرود حریف را 7 بر 5 شکست داد.

روسلو و آرتور الکسانیان ارمنی در صورت پیروزی در مرحله مقدماتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده آنها در صورت صعود مهمت هادی صرافی به فینال به مصاف نماینده کشورمان خواهد رفت.

سروی که در المپیک های قبلی شرکت کرده بود و یکی از دو مدال کشتی ایران را در توکیو کسب کرده بود، در دور بعد به مصاف اوزور گوگوبکوف برنده از قرقیزستان و مینداوگاس ونکایتیس از لتونی می رود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *