کوپادل‌ری لعنتی، زمانش رسیده که سه‌گانه بگیریم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

وینیسیوس از فصل گذشته شماره 7 رئال مادرید بوده است. عددی که وزن زیادی دارد، اما او در حال حاضر دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارد و در هر دو فینال گلزنی کرده است. او یکی از فوق ستاره های رئال مادرید است.

این بازیکن برزیلی در مورد موضوعات مختلف با CNN صحبت کرد.

فینی در مورد اهداف رئال مادرید در این فصل و کسب سه گانه گفت: “هدف ما هر سال کسب عناوین زیادی است که جام پادشاهی همیشه ما را از کسب سه گانه منحرف می کند، زیرا شما در ماه ژانویه با تیم های بسیار دشواری بازی می کنید، که در آن رقابت زیادی وجود دارد جام حذفی کمی اوضاع را پیچیده می کند، اما او انگیزه دارد تا در نهایت سه گانه را به دست آورد.

2073459

فینی در مورد اولویت رئال مادرید در فصل گفت: اولین هدف لیگ قهرمانان است که سخت ترین رقابت است، سپس لیگ و سپس جام حذفی هر کدام از آنها فشار خاص خود را دارند، اما تاریخچه رئال مادرید در لیگ قهرمانان چیز دیگری است و نام ما به هم مرتبط است به این جام نه تنها بازیکنان، بلکه هواداران نیز از ما می خواهند که در لیگ قهرمانان اروپا برنده شویم، اما هدف کلی کسب سه گانه در پایان است.

برای بهترین بودن: من همیشه رویای بازی برای رئال مادرید را داشته ام، بنابراین از هر لحظه ای که در این باشگاه می گذرانم قدردانی می کنم که انگار این آخرین بازی من است و همه می خواهند در کنار بهترین ها بازی کنند. در رئال مادرید می‌توانم در فینال‌های زیادی گلزنی کنم و می‌خواهم در این راه به تیم کمک کنم.

2073458

رئال مادرید با امباپه: ما برای مدت طولانی تیم بسیار خوبی داشتیم، اکنون با آمدن امباپه، همه می گویند که تیم می تواند غیرقابل توقف شود، اما در حال حاضر باید به خوبی تمرین کنیم تا به حداکثر هارمونی برسیم این است که من بسیار هیجان‌زده هستم و می‌خواهیم همه جام‌ها را با هم ببریم و از فوتبال لذت ببریم و به خواست خدا، امباپه می‌تواند مانند تیم قبلی‌اش گل‌های زیادی برای ما به ثمر برساند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *