کیت بلانشت: به جای دستمزد برای «ارباب حلقه‌ها» به من ساندویچ دادند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

کیت بلانشت، یکی از مشهورترین بازیگران زن سینما و در فهرست دریافت کنندگان بالاترین دستمزد برای بازی در فیلم ها، می گوید که برای بازی در سه گانه ارباب حلقه ها به جای دستمزد فقط یک ساندویچ دریافت کرده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کیت بلانشت در برنامه تلویزیونی اندی کوهن در پاسخ به این سوال گفت: آیا با من شوخی می کنی؟ من فقط ساندویچ‌های مجانی در صحنه‌برداری آن فیلم‌ها دریافت کردم.»

در حالی که مجری از پاسخ بلانشت متعجب شده بود، دوباره پرسید که آیا واقعا برای این فیلم ها پولی به او پرداخت نشده است و بلانشت به شوخی گفت نه، این فقط یک ساندویچ رایگان است. البته پاسخ بلانشت با مجری برنامه شوخی بود، اما او بلافاصله گفت: بازیگران زن آنقدر که شما فکر می کنید دستمزد بالایی ندارند.

اختلاف دستمزد بین سلبریتی‌های مرد و زن در هالیوود مدت‌ها موضوع بحث بوده است، اما در سال‌های اخیر، دستمزد برخی بازیگران زن بیشتر از همتایان مرد خود بوده است. برخی از بازیگران مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیش از این گفته بودند که برای بازی در این فیلم‌های پرفروش دستمزد ناچیزی دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد دستمزد بلانشت که ده‌ها جایزه مهم سینمایی از جمله اسکار را از آن خود کرده است، هم همینطور است. کوچک» در مقایسه با حقوق معمول او.

سه گانه «ارباب حلقه ها» پیتر جکسون، بر اساس داستان معروف نویسنده انگلیسی جی آر آر تالکین و با بازی بلانشت در نقش گالادریل، در مجموع نزدیک به 3 میلیارد دلار فروش داشته است.

منبع:عربی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *