گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس: بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سرمربی اسپانیایی باشگاه فوتبال پرسپولیس با حضور در این باشگاه با مدیرعامل و معاون ورزشی پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو و دستیارش خاویر اولیوا – (شنبه) برای حضور در جلسه با ردا درویش و حسین بادامکی به باشگاه پرسپولیس آمدند.

در این دیدار ابتدا مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی و سرمربی جدید پرسپولیس خیرمقدم گفت. او به ابراز امیدواری ادامه داد. این حضور سرآغاز یک همکاری خوب و یک ماجراجویی موفق است که نه تنها منجر به تداوم موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در مسابقات داخلی می شود، بلکه با حضور گاریدو و هم تیمی هایش، جاه طلبی پرسپولیس به مرحله آسیایی نیز خواهد رفت. مسابقات

رضا درویش با اشاره به اینکه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و حتی آسیا است، از انتظارات هواداران برای قهرمانی در لیگ و همچنین صعود به موفقیت های بیشتر در سطح قاره گفت.

در ادامه این مربی اسپانیایی ضمن تشکر از اعتماد باشگاه پرسپولیس و لطف مدیرعامل به سرخبوشان گفت: سرمربی تیم پرطرفدار و پرافتخاری مثل پرسپولیس که هواداران خاصی دارد برای من افتخار بزرگی است. . پیش از این یک بار به عنوان مربی تیم العین اماراتی برای بازی با استقلال به ایران سفر کرده بودم، اما در این مدت این فرصت را داشتم که با پرسپولیس، هواداران و جایگاه آن در نزد مردم ایران آشنا شوم. از دید مردم ایران فوتبال آسیا.

وی ادامه داد: من هم بی صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم و می دانم مردم ایران چقدر فوتبال را دوست دارند. امیدوارم با همکاری و همراهی خوب بتوانیم اتفاقات خوب و جذابی را رقم بزنیم.

در این جلسه شرایط تیم، بازیکنان و برنامه های تمرینی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *