گاریدو: با این همه موقعیت باور اینکه به السد باختیم سخت است / باید آنالیز کنیم که چرا در VAR خوش‌شانس نیستیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از هدر دادن موقعیت‌هایی که مهاجمان تیمش در بازی السد داشتند ابراز تاسف کرد.

خوان کارلوس گاریدو پس از شکست 1-0 پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ برتر گفت: «با وجود اینکه خوب بازی کردیم، باورش سخت است ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

باورش سخت است که چطور موقعیت های ما گل نشد

وی افزود: بازیکنان ما خیلی خوب بودند. اگر به نیمه اول بازی نگاه کنید، باید بازی را می بردیم چون موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. قبول داریم، السد تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد. بازیکنان ما می توانستند پرس کنند و موقعیت هایی ایجاد کردیم. واقعاً باورش سخت است که چطور این موقعیت ها گل نشدند.

در نیمه اول می توانستیم برنده شویم اما در یک فرصت شکست خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه در آخرین لحظات نیمه اول یک گل دریافت کردیم بدون اینکه مشکل جدی ایجاد کند. در بازی اول (مقابل الاهلی عربستان) یک ضربه پنالتی واضح بود که زده نشد و – سه چهار بار بازی را مهار کردند. یک سوال؛ – چند بار VAR بازی را متوقف کرد اما هیچ کدام به نفع پرسپولیس نبودند؟ گلی که در نیمه اول دریافت کردیم خیلی بد بود که با این حس وارد رختکن شویم. این احساسی است که ما خوب بازی کردیم و می توانستیم برنده شویم، اما در یک موقعیت شکست خوردیم.

ما باید تحلیل کنیم که چرا با VAR شانسی نداریم

گاریدو یادآور شد: فکر می کنم بازیکنان ما در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردند. ما لیست بلندبالایی از موقعیت ها داشتیم و فکر می کنم یک اتفاق رخ داد که لوکاس ژوائو می خواست توپ را شوت کند و یکی از بازیکنان بالا آمد و اجازه نداد. ما وضعیت را بررسی کرده ایم. VAR وضعیت را بررسی کرد، اما دوباره علیه ما بود. باید تحلیل کنیم که چرا با VAR بدشانس بودیم.

بازیکنان می توانند به بازی ای که انجام داده اند افتخار کنند

وی همچنین تصریح کرد: – بازیکنان می توانند از مسابقه ای که انجام دادند احساس غرور کنند اما نتیجه بد بود. این زندگی و فوتبال است. گاهی اوقات، شما لیاقت بیشتری دارید، اما تنها راه این است که دوباره تلاش کنید. آنچه مسلم است این است که ما لیاقت بیشتری داشتیم.

مقابل الاهلی و السد حقوق بیشتری داشتیم

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: در بازی الاهلی و بازی امشب با السعد مشخص است که حقوق بیشتری داریم. باید در دیدار بعدی هم با همین انگیزه به میدان برویم تا در نهایت پیروز شویم. من به شما می گویم که مطمئنم ما لیاقت بیش از این را داریم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *