گردهمایی پیکاپ سواران کرمان موتور / جشن هفتمین سالگرد باشگاه مشتریان

تبلیغات بنری


باشگاه مشتریان کرمان موتور در تیرماه 1403 هفتمین سالگرد فعالیت خود را به وانت رانان این شرکت تقدیم کرد. KMC T8 که در حال حاضر حدود 61 درصد از بازار وانت را در اختیار دارد، هدف و علاقه باشگاه مشتریان کرمان موتور بود تا هفتمین سالگرد خود را در کنار صاحبان T8 جشن بگیرد و خدمات خود را به آنها ارائه دهد.

جشن رالی دوچرخه سواران T8 کرمان روز پنجشنبه 23 تیر 1403 از ساعت 14 الی 21 با حضور بیش از 250 خودروی تی 8 و بیش از 700 مهمان، مربی و مجری برنامه برگزار شد.

از مهمترین نکات جشن هفتمین سالگرد تاسیس باشگاه مشتریان کرمان موتور، علاوه بر ارائه خدمات و راهنمایی مشتریان، می توان به حضور نسل جدید پیکاپ KMC T9 کرمان موتور اشاره کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

همچنین شرکت کرمان موتور با هدف آموزش استفاده صحیح از T8 که از اهداف اصلی این گردهمایی بود، از مربیان و رانندگان مجرب آفرود برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

بخش دیگری از این رویداد که مورد توجه قرار گرفت تجربه رانندگی خارج از جاده در مسیر آفرود آیلند استاندارد بود. دارندگان KMC T8 رانندگی خارج از جاده را با یک مربی مجرب تجربه کردند و نحوه استفاده صحیح از امکانات و تجهیزات خودرو را آموختند.

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

شرکت امداد کرمان موتور نیز در این رویداد حضور داشت تا علاوه بر حمایت از خودروهای حاضر در مراسم، خدمات و تجهیزات خود را به مشتریان معرفی کند. سرویس در سایت شرکت کرمان موتور نیز سرویس دوره ای رایگان را برای برخی از خودروهای حاضر در جلسه بررسی و اجرا کرد.

در این گردهمایی شرکت کرمان موتور با ارائه برنامه ها و بخش های مختلف سعی کرد تجربه ای خاص و فراموش نشدنی را برای مهمانان خود فراهم کند. از دیگر برنامه هایی که در این مراسم اجرا شد، برنامه های ویژه از جمله اجرای موسیقی زنده، قرعه کشی PS5 و جوایز و هدایای ارزشمند دیگر، پذیرایی میان وعده و ضیافت شام بود. “

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

مشخصات فنی پیکاپ KMC T8

وانت KMC T8 که در سال 1999 روانه بازار شد و مورد استقبال علاقه مندان به پیکاپ قرار گرفت، دارای موتور 2000 سی سی با حداکثر قدرت 174 اسب بخار، استفاده از گیربکس دستی شش سرعته با سیستم فرمان هیدرولیک و عبور از آلایندگی یورو 5 است. استاندارد

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

سیستم ترمز این محصول در جلو و عقب دیسکی، سیستم تعلیق جلو از نوع دو جناغی مستقل با فنر مارپیچ و عقب از نوع فنر تخت غیر مستقل می باشد. مخزن سوخت 76 لیتر حجم دارد و حداکثر سرعت این پیکاپ 150 کیلومتر بر ساعت است.

محصول دو کابین T8 دارای طول 5325 میلی متر، عرض 1880 میلی متر و ارتفاع خودرو 1830 میلی متر با فاصله 3090 میلی متر بین دو محور است که وزن خالص آن 1965 کیلوگرم و وزن مجاز این مینی ون 840 کیلوگرم است.

گردهمایی T8 Knights Gathering برگزار شد + عکس

تجهیزات و امکانات پیکاپ T8 شامل صندلی راننده با تنظیم دستی 4 جهته، شیشه برقی، گرم کن شیشه عقب، تهویه مطبوع دستی، محافظ فضای بار، پله های کناری، چراغ های روشنایی روز، تزئینات داخلی مشکی، سیستم پخش MP5 با ورودی USB، با 6 عدد می باشد. بلندگوها، بلوتوث، جداکننده درب موتور، جک پشتیبانی از درب موتور، کروز کنترل، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، روشنایی خودکار، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، چراغ های زنون، چراغ های عقب LED، چراغ های مه شکن جلو و عقب، تنظیم و گرمایش آینه های جانبی برقی. فرمان هیدرولیک با روکش چرمی، تنظیم دو طرفه فرمان، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، صفحه کیلومتر شمار برای تنظیم روشنایی، کامپیوتر سفر، صندلی های چرمی، صندلی راننده به صورت دستی در 6 جهت تنظیم می شود.

تجمع رانندگان وانت در کرمان موتور/ جشن هفتمین سالگرد باشگاه مشتریان

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *