گرما به تهران برمی‌گردد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش نسبی دمای هوا از فردا تا دوشنبه 21 شهریورماه در استان خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی، آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و افزایش سرعت باد و در برخی ساعات پیش بینی می شود. . گرد و غبار خفیف (افزایش برخی آلاینده ها) در پنج روز آینده.

همچنین طی – و فردا (9 و 10 شهریور) در ارتفاعات شمالی و شمال شرقی فرمانداری (به ویژه فیروزکوه)، در بعدازظهر و شب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نیمه جنوبی رخ می دهد. در مناطق غربی فرمانداری وزش باد گاهی فعال و نسبتاً شدید و احتمال خیزش گرد و غبار وجود دارد. همچنین از فردا تا دوشنبه در استانداری افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۹ شهریور) صاف تا کمی ابری در بعدازظهر با افزایش وزش باد و کمینه دمای ۲۳ درجه و حداکثر دمای هوا پیش بینی می شود. 33 درجه. درجه سانتی گراد و هوای روز یکشنبه (20 شهریور) صاف و کمی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید خواهد بود. حداقل دما 24 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد است.

بر اساس این گزارش، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتی گراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *