گروه بهمن شرایط فروش ون اینرودز را اعلام کرد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گروه بهمن برای نیمه دوم شهریور 1403 هجری شمسی شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت اینرودز را اعلام کرد. این بخشنامه فروش از 28 شهریور 1403 هجری شمسی فعال بوده و تا پایان ساعت کاری 31 شهریور 1403 در دسترس متقاضیان خواهد بود.

مشتریان می توانند کامیون های Inroads را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنند. در روش نقدی قیمت کامل خودرو در یک مرحله از مشتری دریافت می شود. تاریخ تحویل نقدی خودرو هفته آخر ماه سال 1403 شمسی خواهد بود. این خودرو فقط با رنگ سفید به مشتریان عرضه می شود.

روش دیگر خرید کامیون اینرودز استفاده از شرایط فروش اقساطی است. در این صورت مشتریان باید 700 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت در اختیار شرکت قرار دهند. مابقی قیمت خودرو نیز اقامتی محسوب می شود. مهلت بازپرداخت وام در 36 قسط اعلام شد. 33 قسط تسهیلات و 3 قسط کارمزد بانکی. در فرآیند خرید اقساطی وانت اینرودز، مهلت تحویل خودرو به متقاضیان 30 روز کاری پس از تکمیل پرونده و تایید تایید خواهد بود.

شرایط فروش Van Inrods سپتامبر 1403:

گروه بهمن شرایط فروش وان اینرودز را اعلام کرد [شهریور ۱۴۰۳]

وانت اینرودز محصول جدید شرکت بهمن موتور در زمینه خودروهای کار است که در سال 1400 رونمایی شد.اینروادز یک مینی ون است که در زیر مجموعه دانگ فنگ قرار دارد و با نام دانگ فنگ C35 یا دانگ فنگ سری C تولید شده است نسخه های مختلف و اکنون شاهد عرضه نسخه شارژ آن در بازار کشورمان هستیم. این خودرو به تدریج جایگزین محصولات خانواده کارا در خط تولید گروه بهمن شد.

نیروی کامیون اینروادز توسط یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تامین می شود. حداکثر بازده این موتور 104 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو در کامیون Inroads را بر عهده دارد. این کامیون یک خودروی دیفرانسیل عقب است. اینروادز مصرف سوخت ترکیبی 7.6 لیتر در هر 100 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 140 کیلومتر در ساعت است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *