گریلیش: ساوتگیت باید من را برای یورو دعوت می‌کرد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

گریلیش (29 ساله) پس از حذف از لیست 26 بازیکن گرت ساوتگیت برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا 2024، جایی که انگلیس در فینال به اسپانیا شکست خورد، ناامید شد.

با این حال، لی کارسلی از زمانی که به طور موقت جایگزین ساوت گیت شده است، گریلیش را برای دو روز به فیفا دعوت کرده است.

گریلیش در مصاحبه ای جدید به بی بی سی گفت: “راستش را بخواهید، من واقعاً با این تصمیم موافق نبودم. باید به یورو می رفتم.”

گریلیش اعتراف کرد که احساس می‌کرد بهترین عملکرد خود را در باشگاهش نداده است، اما باید به مسابقات قهرمانی اروپا دعوت می‌شد زیرا عملکرد بسیار خوبی داشت. وی افزود: “شما در هر پستی در زمین به تعادل نیاز دارید و من خودم را بازیکنی با تجربه می دانم.” به نظر می رسد… “من قرار نبود این کار را انجام دهم.”

2092508

وی در مورد اینکه آیا با بازگشت به تیم ملی انگلیس احساس می کند چیزی برای اثبات دارد یا خیر، گفت: “البته که می خواستم به اینجا بیایم و خوب تمرین کنم و از مربی برای اینکه این فرصت را به من داد و اعتمادش به من بسیار مهم بود، تشکر می کنم و فکر می کنم در دوران حرفه ای ام بیشتر از همیشه پیشرفت کردم من زیر نظر مربیانی بازی کردم که به من اعتماد داشتند و در برقراری ارتباط به من کمک کردند.

گریلیش که در آگوست 2021 با مبلغ رکورد 100 میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی ملحق شد، امیدوار است که در روز پنج‌شنبه و پس از آن یکشنبه فنلاند، یونان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. گریلیش معتقد است که از دست دادن یورو 2024 “احتمالاً سخت ترین دوره زندگی من بود”، او گفت که تولد دخترش در هفته گذشته “بهترین لحظه زندگی من” بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *