گولسیانی: خداحافظی از پرسپولیس نزدیک است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: گیورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس در گفت و گو با یکی از رسانه های گرجستانی از احتمال جدایی از این تیم در آینده نزدیک خبر داد.

جورجیو گولسانی ستاره خط دفاعی پرسپولیس در لیگ 23 بود که گل این مسابقات را نیز به ثمر رساند. با این حال، او پس از قهرمانی در لیگ یک رویداد ویژه دریافت کرد. او در یورو 2024 وارد فهرست گرجستان شد و در سه بازی به شکلی باورنکردنی به میدان رفت.

گولسانی در گفتگو با سایت گرجستان اسپورت اظهارات جالبی کرد. او در دفاع از فوتبال ایران و آسیا صحبت می کند اما در پاسخ به سوالی درباره آخرین تیمش که با آن خداحافظی کرده است، پاسخی غیر از پرسپولیس می دهد.

بلسیانی در بخشی از صحبت های خود درباره زندگی در ایران گفت: ایران کشور خاصی است و زندگی در آن کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که از خانواده خود دور هستید. با این حال، من به تیمم افتخار می کنم و همیشه زمانم را در آنجا به خوبی به یاد خواهم داشت.

مدافع پرسپولیس درباره تجربه بازی مقابل رونالدو افزود: وقتی با بازیکنی در سطحی مثل کریستیانو رونالدو بازی می‌کنید، اولا افتخار بزرگی است و دوم اینکه چالش بزرگی است. بازی در برابر او آسان نیست زیرا اگر به آمار نگاه کنید، او بیشتر از مسابقات گل زده است. مجبور شدم برای دومین بار در دوران حرفه ای ام مقابل او بازی کنم. خوشحالم که به من شلیک نکرد. البته خنثی کردن او آسان نیست، اما ما به عنوان یک تیم و با دفاع خوب موفق شدیم.

مدافع تیم ملی گرجستان درباره آینده فوتبالی خود اظهار کرد: همه پیشنهادات را بررسی می کنم، گزینه خاصی وجود ندارد. حالا وقت استراحت است، شما یک فصل بسیار طولانی را پشت سر گذاشتید و واقعا شایسته این موفقیت بودید. چند روز دیگر بهبود خواهم یافت و بر اساس پیشنهادات تصمیم خواهم گرفت. من هنوز کارم را تمام نکرده ام. بنابراین نمی‌توانیم پاسخ دقیقی در مورد آنچه در آینده اتفاق می‌افتد به شما بدهیم. دینامو را خیلی دوست دارم و آنها در آنجا به من احترام زیادی می گذارند. خوشحال می شوم که دوران حرفه ای ام را در دینامو به پایان برسانم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *