گوندوگان: از بهترین تیم یورو نمی‌ترسیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیدار اسپانیا و آلمان فرصتی برای رویارویی ستارگان برتر لیگ اسپانیا خواهد بود. تونی کروس، آنتونیو رودیگر، مارک آندره ترشتگن و ایلکای گوندوگان.

هافبک بارسلونا بازوبند تیم ملی آلمان را یدک می کشد و در این تورنمنت کمک زیادی به تیمش کرد. او با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن دیدار مقابل مجارستان شد.

ساعاتی قبل از رویارویی با اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو، گوندوگان با خونسردی خاص خود در مصاحبه با روزنامه مارکا در مورد بازی سرنوشت ساز فردا صحبت کرد.

به نظر شما کدام تیم شانس بیشتری دارد؟
فکر کنم 50-50 باشه اسپانیا در چهار دیداری که تاکنون انجام داده بهترین تیم این مسابقات بوده است. ما احتمالاً دومین تیم برتر جام بودیم. بنابراین فکر می کنم کل اروپا از این بازی هیجان زده است. اما ما احساس آمادگی می کنیم و نمی ترسیم. ما تجربه زیادی در تیم خود داریم و می خواهیم به دور بعد صعود کنیم. این ممکن است کمک کند که اسپانیا هنوز در طول تورنمنت با برتری از حریفان خود در هر چهار مسابقه مبارزه نکرده است. اگر مدتی توپ را در اختیار داشته باشیم، خواهیم دید که آنها چه واکنشی نشان خواهند داد. ما مقابل سوئیس و دانمارک آسیب دیدیم و فکر می‌کنم این باعث شد که ما قوی‌تر شویم.

2050379

کاپیتان آلمان؟
نمی توانستم بیشتر از این به خودم افتخار کنم. بستن بازوبند در مسابقاتی که به میزبانی آلمان برگزار می شود بسیار خاص است. گاهی اوقات، حتی بهترین بازیکن جهان در طول دوران حرفه ای خود چنین چیزی را تجربه نمی کند. تا کنون، فضا شگفت انگیز بوده است و من ویدیوهای بسیار خوبی از جشن گرفتن طرفداران در شبکه های اجتماعی دیده ام.

نقش تونی کروس در خط هافبک آلمان چیست؟
تونی برای نحوه بازی ما بسیار مهم است. او همیشه آرام است و فرقی نمی کند شرایط در زمین چگونه باشد. من نیازی به صحبت زیاد با او در زمین ندارم زیرا ما همیشه می دانیم که من و او قرار است چه کار کنیم. ما خیلی به هم احترام می گذاریم و واقعا خوشحالم که تصمیم گرفت برای حضور در این مسابقات به تیم ملی برگردد.

براق لمینت یامال؟
حتی اگر 20 یا 21 ساله هم باشد، باز هم قابل باور نیست که چقدر کارآمد است. او بدون شک یکی از با استعدادترین بازیکنان جوان اروپاست. اما از سوی دیگر، محافظت از او نیز مهم است: او 16 ساله است و فصل آینده 17 ساله خواهد شد. ذهن او باید همیشه آزاد باشد و هیچ فشاری را احساس نکند. این وظیفه همه افراد باشگاه خواهد بود که به سمت جلو حرکت کنند تا از آن بهترین بهره را ببرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *