«گوگل کروم» از هوش مصنوعی برای مقایسه قیمت‌ها استفاده می‌کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

انگلیسی: گوگل قصد دارد با قرار دادن ابزار هوش مصنوعی در مرورگر اینترنتی معروف کروم، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار دهد تا قیمت کالاها را در تب های مختلف که برایشان باز می شود، مقایسه کنند.

ابزاری که گوگل آن را Tab Compare می نامد، از هوش مصنوعی برای جمع آوری داده های محصول از تب های باز و جمع آوری همه آن ها در یک جدول استفاده می کند. این ابزار می تواند روشی مفید برای نمایش محصولات مختلف در یک نمای یکپارچه باشد.

این ابزار همچنین می تواند ترافیک سایت هایی را که اطلاعات محصول را جمع آوری و مقایسه می کنند حذف کند. این می تواند به ویژه برای ناشران مستقلی که در حال حاضر در جستجوی Google ظاهر نمی شوند نگران کننده باشد. همچنین مشکوک است که گوگل بتواند به درستی جزئیات دقیق محصولات مختلف را با استفاده از ابزار مقایسه تب مقایسه کند.

گوگل خود محدودیت هایی را که ابزار مقایسه تب ها می تواند اعمال کند، پذیرفته است. به عنوان مثال، جداول مقایسه ای که این ابزار می تواند ایجاد کند در حال حاضر به ده جدول محدود شده است. این جداول به طور خودکار برجسته ترین ویژگی های محصولات را مشخص می کند.

این ابزار در حال حاضر بر خرید متمرکز شده است، اما به نظر می‌رسد گوگل به مرحله بعدی عملکرد خود فکر می‌کند که به آن امکان مقایسه انواع مختلف اطلاعات را می‌دهد. مقامات گوگل می گویند برای مثال، این ابزار می تواند در آینده برای مقایسه اطلاعات سفر یا جزئیات دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

Tab Compare برای رایانه رومیزی Chrome در چند هفته آینده در ایالات متحده راه اندازی می شود. گوگل همچنین برخی دیگر از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کروم اعلام کرد، مانند «بازگشت به جستجو»، که به زودی در کنار Tab Compare در دسترس خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *