به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «یارا» به عنوان ابزار پشتیبانی هوشمند ایرانسل، یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته فکری «چت بات» و «ویش بات» است که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی به صورت خودکار و دقیق، به پاسخگویی سوالات و نیازهای کاربران و تعاملی کاملا دوطرفه دارد.
همچنین این ابزار هوشمند با شناخت نیازهای مشتریان راه حل های سریعی را ارائه می دهد و علاوه بر پاسخگویی به سوالات رایج در بخش های مختلف، به طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ایرانسل توسعه یافته است.
این ابزار خدمات مختلفی از جمله خدمات چت آنلاین و پشتیبانی از کاربران ناشنوا را ارائه می دهد.
ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از سوم تا ششم دی ماه سال 1403 با شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، آخرین محصولات، خدمات و خدمات خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارائه کرد. تهران. دستاوردهای حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوش، نوآوری و تحول دیجیتال را با تمرکز بر نقش مهم هوش مصنوعی در تکامل دنیای – معرفی کرده است.