یورو ۲۰۲۴ کابوس کیه‌زا شد؛ افت قیمت و احتمال جدایی از یوونتوس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تمرین سوم: عملکرد ضعیف و حذف از یورو 2024 می تواند باعث کاهش قیمت فدریکو کیزا شود.

طبق گزارش های منتشر شده در ایتالیا، رم همچنان به دنبال مذاکره با یوونتوس برای جذب فدریکو کیزا، بازیکن تیم ملی ایتالیا است. این بازیکن پس از یک عملکرد ناامید کننده در یورو 2024 می تواند با قیمت کاهش یافته در دسترس باشد.

تنها 12 ماه از قرارداد این بازیکن با یوونتوس باقی مانده است و در صورت عدم امضای قرارداد جدید با این باشگاه، پیش بینی می شود تابستان امسال اجازه جدایی از این بازیکن را پیدا کند.

در حال حاضر تمدید قرارداد کیزا با یوونتوس بعید به نظر می رسد و بیانکونری ها به دنبال دریافت مبلغی از انتقال او هستند. آنها نمی خواهند به کیز اجازه دهند فصل آینده یووه را مجانی ترک کند.

یوونتوس امیدوار بود مبلغی از 35 تا 40 میلیون یورو برای کیزا به دست آورد. اما طبق گزارش‌های Tuttosport در روز پنجشنبه، این مبلغ به دلیل عملکرد ناامیدکننده کیزا در یورو 2024 به حدود 25 تا 30 میلیون یورو کاهش یافته است.

مهاجم سابق فیورنتینا در دیدار مقابل آلبانی عملکرد قابل قبولی داشت. اما او مقابل اسپانیا و در شکست ناامیدکننده مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس ناامید کننده به نظر می رسید. او در بازی آخر گروه مقابل کرواسی به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد امیدوارکننده تری داشت.

یوونتوس ممکن است همچنان بتواند از انتقال کیزا با مبلغی در حدود 30 میلیون یورو پول نقد کند. زیرا دیگر نیازی به پرداخت حقوق نسبتاً سنگین خود نخواهد داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *