یوسفی، نماینده مخالفت وزیر پیشنهادی راه: چه کسی گفته است که زن در این مملکت وزیر نشود؟ این حرف توهین به بانوان است / اجحاف است اگر بگوییم که زنان نمی‌توانند وزیر شوند / کارآمدی حلقه مفقوده در رأی دادن ما است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر : نماینده مردم اهواز در مجلس ضمن مخالفت با وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه حلقه مفقوده در رای ما تاثیرگذار است و باید با چشم باز رای دهیم.

مجتبی یوسفی عصر – در جلسه علنی شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است و تصمیم ما برای انتخاب وزیر راه و شهرسازی بسیار مهم است. و خانواده ها و مستاجران منتظر تصمیم ما هستند.»

وی افزود: می گویند نمی توانند وام ازدواج بدهند. باید به فکر وام دادن باشیم. من مخالف استفاده از زمین های کشاورزی اول و دوم مرتبط با امنیت غذایی کشور برای ساخت و ساز هستم.

نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی توضیح داد: ایران حاکم اسلامی زمین کم ندارد و کی گفته باید از زمین کشاورزی برای ساخت و ساز استفاده کنیم؟

یوسفی ادامه داد: زنان و دختران ایرانی همیشه احساس غرور می‌کنند و ما مخالف حضور زنانی نیستیم که بتوانند وزارتخانه را مدیریت کنند و اینکه بگوییم زنان نمی‌توانند وزیر شوند، بی ادبی است.

نماینده مردم اهواز در شورای اسلامی گفت: من در کمیسیون سازندگی مجلس یازدهم بودم و به خوبی دیدم که خانم صدیق یکی از مدیران بهداشتی وزارت راه و شهرسازی بود، اما ایشان فقط بیست و پنج این وزارتخانه را مدیریت کرد.

یوسفی گفت: چه کسی گفته زنان در این کشور نمی توانند وزیر شوند؟ این توهین به زنان است. وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نیز مسئولیت شهرداری تهران را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی طرح کلی را به مجمع نمایندگان ارائه کرد. برنامه پیشنهادی ایشان با مدارک فوق تطبیق داده شد و امتیاز وی 22 شد. سپس برنامه جدید آپلود شده را ارائه کرد. او گفته است که ساختار وزارت راه و شهرسازی را اصلاح خواهد کرد و باید بگوید چگونه می خواهد این کار را انجام دهد.

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی گفت: وظایف وزیر راه و شهرسازی را نیز در خصوص حوزه راه در نظر گرفتیم. راه های اصلی و فرعی زیادی داریم و اگر بخواهیم این راه ها را حفظ کنیم 200 میلیارد تومان پول می خواهد و باید بگوید چه منابعی برای این کار دارد. صادق گفت که این کار را با سیستم تسویه نفت انجام می دهد در حالی که مجمع تشخیص مصلحت نظام سیستم تسویه نفت را لغو کرده است.

الیوسفی گفت: البته اشاره شد که می خواهند وزارت راه و شهرسازی را جدا کنند. ما در صنعت هوانوردی با بحران مواجه هستیم و صادق گفت که داریم هواپیما می آوریم در حالی که هزینه یک صندلی در هواپیمای خارجی در کشور ما بسیار زیاد است.

یوسفی تاکید کرد: ما با هیچکس دشمنی شخصی نداریم اما باید با چشم باز رای دهیم. کارآمدی حلقه مفقوده در رای دادن ما است که برای مردم مشکل ایجاد می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *