۱۲ ساعت معطلی؛ انصراف نیجریه از بازی با لیبی به دلیل “رفتار شرم‌آور” در فرودگاه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: اعضای تیم ملی نیجریه به دلیل اتفاقات بی سابقه ای که در لیبی تجربه کردند، اعلام کردند که مقابل این تیم بازی نمی کنند.

بازیکنان تیم ملی نیجریه اعلام کردند که پس از 12 ساعت تاخیر در فرودگاه لیبی نمی توانند در ترکیب جام ملت ها حضور داشته باشند و بازی با لیبی باید لغو شود.

ویلیام تروست-اکونگ، کاپیتان تیم ملی نیجریه گفت که تیمش پس از 12 ساعت تاخیر در یکی از فرودگاه های این کشور، نمی تواند بازی روز سه شنبه مقابل لیبی را برگزار کند. تروست اکونگ، 31 ساله، گفت که اعضای تیم در فرودگاه بدون دسترسی به غذا، نوشیدنی یا تماس تلفنی روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتند.

Trust Ekong همچنین مدعی شد که تیم از دسترسی به هتل محروم شده است و از دولت نیجریه خواسته است تا آنها را نجات دهد. او اتفاقی که برای این تیم افتاد را “شرم آور” توصیف کرد.

به گزارش اتلتیک، تروست-اکونگ گفت: «ما دوازده ساعت در یک فرودگاه متروکه در لیبی سرگردان بودیم، زیرا هواپیمای ما هنگام فرود به گل نشست. دولت لیبی بدون هیچ دلیلی فرود هواپیمای ما در بنغازی را لغو کرد. درهای فرودگاه را بستند و ما را بدون تماس تلفنی، غذا و نوشیدنی رها کردند. این رفتار شرم آور است. حتی خلبان تونسی هم قبلاً چنین چیزی را ندیده بود.

وی در قسمت بعدی گفت: از دولت نیجریه خواسته ایم که مداخله کند و ما را نجات دهد. ما تصمیم گرفتیم که این بازی را انجام ندهیم. کنفدراسیون فوتبال آفریقا باید در این موضوع دخالت کند. ما با این شرایط بازی نمی کنیم. چگونه از جاده به استادیوم برویم؟ در این شرایط هتل یا غذایی که در اختیار ما قرار می گیرد چگونه خواهد بود؟

در کنار تروست اکونگ، ویکتور بونیفایس از بایرلورکوزن، ویلفرد ندیدی از لسترسیتی و برایت ساموئل از فنرباغچه وضعیت را بسیار بد توصیف کردند.

نیجریه جمعه گذشته به لطف گل دیرهنگام فیسایو، لیبی را شکست داد، اما پس از پایان بازی، فیصل البدری، کاپیتان لیبی از شرایط میزبانی نیجریه انتقاد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *