۳ گزینه جدید پرسپولیس برای انتخاب سرمربی برای جانشین ماتزاری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی در خبر عدم پذیرش ماتزاری در پرسپولیس از مذاکره با سه گزینه دیگر نیز خبر داد.

پس از جدایی اسمار ویرا و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، این باشگاه در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است. در حالی که والتر ماتزاری در ابتدا به عنوان گزینه اصلی پیشنهاد شده بود، اکنون به نظر می رسد که این معامله منتفی شده است. رسانه های ایتالیایی از عدم توافق نهایی ماتزاری و پرسپولیس خبر دادند و حالا تمرکز این باشگاه روی سه گزینه دیگر است.

با انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی و قطعی شدن توافق با والتر ماتزاری، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت گزینه های دیگر را بررسی کند. در میان گزینه های پیشنهادی، نام هایی مانند دراگان اسکوچیچ و فانتشیپ به عنوان نامزدهای جدی مطرح شده است، اما حالا به نظر می رسد گزینه های جدیدی به لیست اضافه شده است.

خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو سیرا در استوری خود به رد حضور مزاری در ایران اشاره کرد و عنوان کرد که پرسپولیس سه گزینه دیگر را برای سرمربیگری در نظر گرفته است. این خبر به خوبی نشان می دهد که باشگاه همچنان در حال مطالعه و انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم است و عجله ای برای این تصمیم ندارد.

البته اسکیرا به این سه گزینه اشاره نکرد اما دیروز روزنامه کوریره دلا سرا در خبر توافق پرسپولیس و ماتزاری مدعی شد که قرمزها با آندره آ سوتیل، بپه یاچینی و داوید بالاردینی و حالا نیکولو اسکیرا تماس گرفته اند. همچنین ممکن است وجود داشته باشد به این معنی که باید همان افراد باشند.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این خبر چه خواهد بود و چه کسی به عنوان سرمربی جدید انتخاب خواهد شد. با توجه به اینکه قرار بود روز شنبه قرارداد ماتزاری در ترکیه امضا شود اما حالا همه چیز منتفی شده است، پرسپولیس باید برای انتخاب بهترین گزینه برای آینده این تیم تصمیم سریع بگیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *