تل‌آویو: ایران در حال تدارک جبهه دیگری برای حمله به اسرائیل است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران در حال تدارک جبهه دیگری برای حمله تلافی جویانه به رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو متعهد به آزادی 108 اسیر اسرائیلی باقی مانده در نوار غزه است.

به گزارش الجزیره، سخنگوی دولت نتانیاهو با اشاره به حمله ارتش اشغالگر به شمال کرانه باختری مدعی شد که وی به نیروهای مقاومت در تولکرم و جنین حمله کرده است.

نین همچنین مدعی شد که سه تن از اعضای مقاومت فلسطین در جنین و دو تن دیگر در طولکرم به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه حملات گسترده ای را به شهرهای جنین، طوبس و تولکرم در کرانه باختری آغاز کرد تا کنون 10 فلسطینی شهید، 20 نفر دیگر زخمی شده و زیرساخت ها ویران شده است.

سخنگوی دولت نتانیاهو با بیان اینکه یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب غزه کشته شد، گفت: تعداد کشته شدگان نظامیان این رژیم به 703 نفر رسید.

وی همچنین به عملیات های حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: موشک های حزب الله منجر به کشته شدن بیش از 50 نفر و مجروح شدن صدها نفر دیگر در فلسطین اشغالی شد.

سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران در تلاش است جبهه دیگری برای حمله به رژیم صهیونیستی آماده کند اما تل آویو این جبهه را خنثی خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *