صبحانه خبری، ۸ شهریور ۱۴۰۳؛ از تکذیب بازداشت فرمانده یگان‌های ویژه در پرونده ترور هنیه و واکنش فارس به شایعه درز اطلاعات عملیات حزب‌اللهتا واکنش قوه قضاییه به اعلام نقص تحقیقات پرونده هواپیمای اوکراینی بعد از انتخاب پزشکیان و تشکیل پرونده برای رخشان بنی‌اعتماد و باران کوثری به علت کشف حجاب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در بسته خبری بعدی، مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

وی دستگیری فرمانده یگان ویژه در پرونده ترور هانیه را تکذیب می کند
تسنیم نوشت: سردار حسن کرمی صبح – در محل کار خود در ستاد یگان ویژه حاضر شد و خبر دستگیری وی صحت ندارد. صبح – برخی از کاربران شبکه های اجتماعی

برای رخشان بنی اعتماد و باران کوشاری به دلیل کشف حجاب پرونده تشکیل شد.
تسنیم نوشت: در پی کشف رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در یک مکان عمومی، دادستان عمومی و انقلاب تهران از ارتکاب جنایت علیه آنها خبر داد. این کارگردان و دخترش بدون حجاب در جلسه نقد و بررسی فیلم شرکت کرده بودند.

پزشکیان: شما نباید پرونده را به مردم بدهید
رئیس جمهور در نشست مشترک هیات دولت با اعضای شورای عالی قضایی گفت: قوه قضاییه باید به اشتباهات توجه کند. اگر کسی اشتباه کرد، اعلام کنید که در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید. ما نباید برای مردم پرونده سازی کنیم و آنها را از کشتی انقلاب پیاده کنیم.

برخی به دنبال این هستند که بسیج را اپوزیسیون کنند
حجت الاسلام شاهانی نماینده ولی فقیه در بسیج وزارتخانه ها با بیان اینکه عزیزان باید در فضاهای مجازی دقت کنند، گفت: نقد منصفانه آزاد است و می توانیم آن را به دست آوریم اما باید مراقب باشیم. تا تبدیل به یک جنبش اپوزیسیون نشویم. ما نیز از فضای وحدت ملی حمایت می کنیم و این فضا باید مورد تاکید و تشویق قرار گیرد.

دختر رئیسم: به پدرم مدام گلوله می خورد
هانیه سادات رئیسی گفت: انسان برای اینکه در مقام وزیر یا در جایگاه ساختار سیاسی شهید شود به تقوای زیادی نیاز دارد. گفت: هر که جلو بیاید تیر می خورد. همان طور که یک شهید سرافراز مدام تیرباران می شد.

حکم رهبری توسط اسکندر مومنی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی اسکندر مومنی وزیر کشور را به سمت جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در نیروی انتظامی منصوب کردند.

نظام مسئول دنیا و آخرت است
حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه تأیید کرد: ما – حاکمیت داریم. ما فقط واعظی نیستیم که نصیحت می کنیم. ما مسئولیت حاکمیتی داریم و نمی توانیم نسبت به دنیا و آخرت بی تفاوت باشیم. نظام جمهوری اسلامی مسئول دنیا و آخرت است. ما باید زندگی و دنیایی مرفه، آبرومندانه و شرافتمندانه برای مردم ایجاد کنیم و سپس با جدیت از ارزش های الهی و دینی پاسداری کنیم و با ظلم و ظالمان و فساد و مفسدان جدی و مستمر مبارزه کنیم.

با مردم بودن هرگز به معنای پوپولیست بودن نیست
رئیس جمهور با بیان اینکه با مردم بودن به معنای پوپولیست بودن نیست، گفت: حضور در اینجا برای من سخت تر از بودن با مردم و در میان مردم است. من به طور جدی معتقدم که مردم نعمت ما هستند و باید خالصانه و صادقانه به آنها خدمت کنیم.

50 درصد تولدها در البرز از اتباع خارجی بوده است
داوود زارعی مدیرکل بیمه سلامت استانداری البرز با اشاره به اینکه از کل زایمان های سال گذشته در استانداری البرز بیش از 73 درصد آنها سزارین بوده است، گفت: بیش از 50 درصد این زایمان ها مربوط به زایمان بوده است. به اتباع خارجی

ایران از آتش بس پذیرفته شده توسط جناح های مقاومت حمایت می کند
وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با خلیل الهیه، مسئول روابط عربی حماس، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از هرگونه توافق آتش بس و پایان جنگ غزه که مورد قبول مردم مقاومت باشد، حمایت خواهد کرد. فلسطین، جناح های مقاومت و حماس.

قطعی برق گسترده بدون اطلاع قبلی ادامه دارد
تعدادی از شنوندگان مرتبط با انتخاب می گویند که قطعی برق در تهران، اصفهان و سایر استان ها همچنان ادامه دارد. به گفته این هواداران، مدت زمان قطع برق کمتر از 2 تا 3 ساعت نیست. این افراد می گویند خاموشی در مواردی رخ می دهد که اداره برق نمی خواهد حداقل زمان قطعی برق را به جز توضیح مختصری درباره قطعی های مکرر اعلام کند.

واکنش قوه قضائیه به اعلام شکست رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی پس از انتخاب پزشکیان
قوه قضائیه اعلام کرد: وکیل خانواده برخی از قربانیان هواپیمای اوکراینی در نشستی خبری در یکی از رسانه های کشور درباره حکم دادگاه هواپیمای اوکراینی ادعایی کرد. علیزاده طباطبایی مدعی شده بود که دیوان عالی کشور رای پرونده را نقض کرده است و رسیدگی به صحت این پرونده در دیوان عالی کشور نشان می دهد شعبه صادرکننده رای رسیدگی اشتباهی داشته است. در این نشست خبری که والدین دو تن از قربانیان این حادثه نیز حضور داشتند، ادعایی به دور از واقعیت موجود مطرح شد. یکی از خانواده ها در گفت و گو با رسانه های مذکور گفت: تغییراتی که بعد از انتخابات رخ داد، شیوه جلسات را 180 درجه تغییر داد.

محمد خزاعی آزاد شد
محمد خزاعی یکی از بازداشت شدگان حج امسال از زندان های عربستان آزاد و راهی تهران شد.

مقصد اولین سفر خارجی پزشکیان
مسعود مدیگیان رئیس جمهور ایران در اولین سفر خارجی خود به زودی عازم عراق می شود.

واکنش خبرگزاری فارس به شایعه درز اطلاعات عملیات حزب الله
خبرگزاری فارس با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص سخنان سردار تولایی نوشت: سردار تولایی معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ مصاحبه ای با هیچ رسانه ای انجام نداده و گفته های وی درباره عملیات حزب الله کذب محض است. . روز سه‌شنبه مصاحبه‌ای به نقل از سردار تولای، جانشین سازمان اطلاعات سپاه در فضای مجازی منتشر شد که در آن سفیر ایران به عنوان دلیل افشای عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل اعلام شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *