دستگیری گدایی که ساعتی ۱.۶ میلیون درآمد داشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: یک زن متکدی شهروند غیرمجاز با 65 میلیون ریال وجه نقد در اسلام شهر دستگیر شد.

یک زن متکدی در اسلامشهر با بیش از 65 میلیون ریال وجه نقد دستگیر و تحویل مقامات انتظامی شهرستان شد.

ماموران گشت اجتماعی معاونت خدمات شهری اسلامشهر در حین گشت زنی، زن افغانی را که در پل عابر پیاده ابتدای خیابان زرافشان مشغول تکدی گری بود متوقف کردند و در بازرسی به مبلغ 65 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

بر اساس اظهارات این متکدی که شهروند غیرمجاز و فاقد مدارک اقامت قانونی است تنها در مدت 4 ساعت حدود 65 میلیون ریال از رهگذران گدایی کرده و مبالغ مذکور به همراه این فرد به پلیس آگاهی تحویل داده شده است. .

بد نیست بدانید روزانه تعداد زیادی از این افراد در پوشش متکدیان و نیازمندان اغلب با ترفندهای خاص و معمولاً در قالب باندهای سازماندهی شده با ایجاد ترحم و … روزانه میلیون ها تومان درآمد کسب می کنند.

باید با عدم حمایت از این افراد از گسترش تکدی گری در جامعه توسط اقشار مختلف جلوگیری کرد، زیرا این دور باطل برای کمک به متکدیان با نگاه احساسی است.

مردم باید بدانند که اینگونه افراد ترفندهای خاصی دارند و معمولاً در قالب گروهک های بی پناهی که هر روز چندین میلیون تومان پول به جیب مردم می زنند، اگر مردم از این افراد حمایت نکنند، مجموعه مدیریت شهری در اجرای موفقیت آمیز آن اقدام می کند پروژه های کمکی مرتبط با مشکلات اجتماعی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *