مورایس: میزبانی دور از خانه را درک نمی‌کنم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: مدیر فنی تیم فوتبال سپاهان تایید کرد که مشکل چمن ایران ربطی به آب و هوا و اصفهان ندارد.

خوزه مورائس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین که فردای آن روز در چارچوب هفته سوم به میزبانی باشگاه فوتبال بوشان طلایی ایران در اراک برگزار می شود، سخنان خود را آغاز کرد: مسابقه سومین بازی لیگ است. شمس آذر تیمی با انرژی است که مقابل چنین تیم هایی بازی کند البته همه رقبای لیگ قوی هستند.

وی سپس به میزبانی بدون هوادار در اراک اشاره کرد و افزود: فردا بازی خانگی ماست که متأسفانه در خارج از خاک کشورمان برگزار می شود و ما حاضریم تمام توان خود را ارائه دهیم.

مورائس در پاسخ به میزبانی او در اراک و دور از خانه گفت: تنها ما نیستیم و برخی باشگاه های دیگر نیز با این مشکل مواجه هستند. ما نمی فهمیم اما 4 ساعت با خانه و توده مردم فاصله داریم. استقلال و پرسپولیس هم با همین مشکل مواجه هستند و آن هم آماده نبودن ورزشگاه آزادی است. نمی توانستم بفهمم چرا شرایط را زودتر و بهتر آماده نکرده بودیم. جو ورزشگاه ما متفاوت است و امیدوارم در آینده بهتر فکر کنیم.

وی سپس درباره علت خراب شدن چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: فکر نمی کنم وضعیت چمن به دلیل آب و هوا باشد و فکر می کنم در آینده باید خیلی مراقب این مسائل باشیم. حتی زمانی که به ایفمارک رفتم، کنار ایفمارک محل تمرین سابق تیم های ملی بود که تخریب شده بود. این 2 سال پیش است که من همان چمن را با کیفیت بسیار بالا دیدم و فکر نمی کنم فقط هوا باشد.

مورائس درباره برگزاری این مسابقه با استفاده از فناوری VAR گفت: به من گفتند که این مسابقه از فناوری VAR استفاده می‌کند و من بسیار خوشحالم زیرا استفاده از فناوری VAR در مسابقات طبیعی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *