تکذیب خبر درگذشت استاد بهمنی / استاد بهمنی همچنان در بیمارستان بستری است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

آقای عباس سجادی شاعر و سخنگوی تیم پیگیری سلامت استاد بهمنی می گوید: فردی که خبر فوت ایشان را منتشر کرده بیمار است و به خانواده خود آسیب رسانده است.

سجادی افزود: روبروی بیمارستان تندیس که استاد محمدعلی بهمنی در آن بستری بودند با شما صحبت می کنم. متأسفانه از زمان انتشار خبر کذب فوت وی، صبح روز جمعه چند نفر با خانواده وی تماس گرفته و به همسر و دختر وی تسلیت گفتند.

این شاعر با ابراز گلایه از یکی از کانال های تلگرامی که ساعت هفت صبح – ۱۸ شهریور ماه خبر درگذشت استاد بهمنی را منتشر کرده است، گفت: نمی دانم این افراد به دنبال چه هستند، اما حتماً افراد مریضی هستند. که می خواهند در انتشار خبر مرگ دیگران بر دیگران سبقت بگیرند.

سخنگوی رسمی تیم پیگیری سلامت استاد بهمنی در پایان گفت: وضعیت جسمانی این غزل سرای کشورمان دقیقاً مانند روز گذشته است و تغییری در وضعیت وی ایجاد نشده است. به قول او: من هنوز زنده ام و به شعر فکر می کنم.

به گزارش خبرنگار فارس، استاد محمدعلی بهمنی همچنان با دستگاه تنفس می کند، در کمای عمیق به سر می برد و سطح هوشیاری وی پایین است.

غزل سرای سرشناس کشورمان 30 خرداد امسال یک بار دچار ضایعه مغزی شد و برای استراحت به خانه بازگشت اما بار دوم در 10 مرداد ماه انسداد شدید عروق مغز او را درگیر کرد و پزشکیان را مجبور به انجام عمل جراحی کرد.

از بهمنی آثار زیادی از سال 1350 از جمله مجموعه های شعر باغ لعل، درباره بی وزنی، فولکلور، جسو، کوله، کفتر، گاهی دلم برای خودم تنگ می شود، ذاتی، شاعر شنیدنی است، عشق است، نستان، کاسه آب دیوژن، امانم با دست من ، این بیت حاوی کلمات آتش زا است، من هنوز زنده ام و به غزل فکر می کنم، غزل زندگی کنیم و … منتشر شد.

او شاعر شعر معروف «سد بغم، غم بگم دهاتی ام» است که یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی پاپ در ایران است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *