دستور معاون رئیس جمهور برای پیگیری روند درمانی محیط‌بان مضروب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با دستور رئیس این سازمان برای پیگیری روند برخورد با یک محیط بان به شیراز اعزام شد.

با دستور شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید موهبتی خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست برای پایش وضعیت اخیر پزشکی محیط بان نجات یافته و پیگیری موضوع به شیراز اعزام شد. پرونده او

محبت خانی در این باره گفت: به دلیل اینکه شهر شیراز از امکانات درمانی بهتری برخوردار است و با نظر پزشکیان و تایید خانواده رستگر به شهر شیراز منتقل شد و اکنون در یکی از مجهزترین مراکز بستری است. بیمارستان های شهر شیراز او دیشب در بیمارستان بستری بود و – به اتاق عمل رفت. او اکنون از اتاق عمل خارج شده و حالش خوب است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در خصوص شکارچیانی که به وی تیراندازی کردند، موضوع از سوی فرماندهی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد نیز در حال پیگیری است. در حال حاضر سرنخ های خوبی به دست آمده است و انشاءالله به زودی اطلاعات کاملی در خصوص دستگیری این افراد اعلام خواهیم کرد.

شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیش از این در تماس تلفنی با رمضان روستاگر از فعالان محیط زیست دینا که در ششمین روز از شهریور 403 بر اثر اصابت گلوله شکارچیان غیرمجاز از ناحیه پا مجروح شده بود گفت و گو کرده بود. استان دینا منطقه حفاظت شده کوه گل دریای شیرد و از وضعیت وی، آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان پاسدار مجروح مطلع شد.

پاسدار رمضان روستاگر 40 ساله متاهل دارای سه فرزند و از پاسداران مجرب دانا است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *